طراحی

اپل سرانجام جعبه جادویی خود را با امکانات جدید بروزرسانی و عرضه کرد. اپل تیوی جدید همان چیزی است که تلویزیون شما به آن نیاز دارد. یک جعبه کوچک با امکانات و فروشگاه اپلیکیشن و بازی فوق العاده که روز به روز به تعداد اپ های آن افزوده میشود. تلویزیون بخش عمده ای از زندگی ما را تشکیل میدهد. اپل با جمع آوری تمامی امکانات مورد نیاز در یک جعبه کوچک مشکی رنگ، استفاده شما از تلویزیونتان را دگرگون میکند. بعد از خارج کردن درب جعبه آن، اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند خود دستگاه و کنترلر جادویی سیری است.

دستگاه اپل تیوی ۴ همانند دو نسل قبلی خود جنس پلاستیکی براق و نسبت به نسل قبل کمی قطورتر شده است. دستگاه ابعادی به اندازه ۹۸ در ۹۸ میلیمتر و ۳۵ میلیمتر قطر و ۴۲۵ گرم وزن دارد. پشت دستگاه درگاه کابل برق، خروجی HDMI، ورودی اترنت و درگاه USB C قرار گرفته است. شما برای اتصال به کامپیوتر جهت ریستور و یا عکسبرداری و فیلمبرداری از محیط اپل تیوی ۴ نیاز به کابل USB C دارید. اپل تیوی ۴ در دو حجم داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت تولید و عرضه شده است. 

سخت افزار

اپل برای اپل تیوی ۴ پردازنده ۶۴ بیتی A8 و نسل جدید پردازنده گرافیکی را درنظر گرفته است. با توجه به پردازنده قدرتمند و تراشه گرافیکی، حالا اپل تیوی عملکرده فوق العاده ای در سیستم عامل اختصاصی خود و بازی های گرافیکی دارد. بازی های خود را در فروشگاه اپل تیوی جستجو کرده و با بالاترین کیفیت گرافیکی آن به بازی بپردازید.

در این مدتی که با اپل تیوی جدید مشغول کار و بازی کردن بودیم همه چیز فوق العاده روان و با سرعت انجام میشد.

واقعا کار کردن با نسل جدید اپل تیوی لذت بخش است. اپل تیوی ۴ برای ارتباط بیسیم از طریق وایفای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac و بلوتوث نسل چهارم مجهز میباشد. 

ریموت کنترل سیری

مهمترین ویژگی نسل جدید اپل تیوی ۴ قطعا ریموت کنترل سیری آن میباشد. حالا قادر هستید تمامی دستورات مورد نظر خود را با سادگی و راحتی هرچه تمامتر انجام دهید. کنترلر سیری از دو بخش تشکیل شده است. قسمت بالایی که صفحه لمسی مجهز به فشار و دو میکروفون جهت دستورات صوتی سیری قرار گرفته و قسمت پایینی که دکمه Home (خانه)، دکمه Menu (منو)، دکمه فعال کردن دستور صوتی سیری، دکمه پخش و توقف و همچنین دکمه های کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است.

لمس کردن، طبیعی ترین راه برای به حرکت درآوردن و دستورات مورد نیاز شما است. سطح لمسی و شیشه ای مات که بر روی کنترلر سیری قرار گرفته با سرعتی فوق العاده و بلافاصله دستورات شما را بر روی صفحه نمایش تلویزیونتان انجام میدهد. بین اپلیکیشن و بازی ها و همچنین منوها بچرخید، دستورات خود را با یک کلیک انجام دهید. بله با یک کلیک، شما میتوانید با گردش و انتخاب آیکون مورد نظر از برنامه و بازی ها و در لیست منو ها با فشار صفحه لمسی شیشه ای، آنها را انتخاب کنید. اپل حالا سیری را به اپل تیوی ۴ آورده است.

با فشار دکمه سیری و گفتن دستور مورد نظر خودتان، آنها را توسط دسیار صوتی سیری انجام داده و در وقت خود صرفه جویی کنید. حالا میتوانید با دستورات خود جستجوی محتوای مورد نظرتان را به سیری بسپارید و آن در کمترین زمان ممکن برای شما انجام میدهد.

یکی از قابلیت برجسته ریموت کنترل سیری داشتن شتاب سنج و سنسور ژیروسکوپ میباشد. میتوانید دستورات حرکتی خود را در بازی های با ریموت کنترل سیری انجام داده و هیجانی فوق العاده را تجربه کنید. ریموت کنترل سیری دارای باتری داخلی میباشد که با کابل لایتنینگ توسط کامپیوتر، شارژر آیفون و یا آیپد به سادگی شارژ میشود.

سیستم عامل

اپل تیوی ۴ با اولین نسل از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی tvOS عرضه شده است. سیستم عامل جدید tvOS دارای یک فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن و بازی و دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده و فراوانی میباشد. سرعت زیاد و رابط کاربری مدرن و چشم نواز بخشی از این سیستم عامل فوق العاده است.

در فروشگاه اختصاصی اپل تیوی میتوانید برنامه های دلخواه از شبکه ها و سرویس های استریم های تلویزیونی محبوب گرفته تا بازی های گرافیکی را در آن جستجو کرده و به سادگی خریداری، دانلود و نصب کنید. جزئیاتی که در سیستم عامل tvOS به آن توجه شده، بسیار شگفت انگیز است. با اپل تیوی ۴ میتوانید وارد دنیایی در تلویزیونتان شوید که تا به حال تصورش را نمیکردید.

خرید اپل تیوی ۴

شما میتوانید اپل تیوی نسل چهارم را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید