توسط این آموزش میتوانید اپلیکیشن و بازی های مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه اختصاصی اپ استور دانلود و یا خریداری کنید. 

۱. 

وارد برنامه App Store شوید. این برنامه داراری پنج بخش اصلی است.

توجه داشته باشید در قسمت Featured، اپل اپلیکیشن و بازی های جدید و ویژه را برای دسترسی و معرفی بهتر در آنجا قرار میدهد. در قسمت Top Charts میتوانید به محبوبترین ها دسترسی داشته باشید. در قسمت Categories میتوانید به دسته ها، دسترسی داشته باشید. 

۲.

اپلیکیشن و بازی دلخواه خود را انتخاب کرده و وارد آن شوید. در صورت رایگان بودن دکمه Get و در صورت پولی بودن، دکمه قیمت Buy را انتخاب کنید. 

توجه داشته باشید در قسمت Search میتوانید اپلیکیشن و بازی مورد نظر خود را جستجو کنید. برای خرید، در حساب اپل آیدی شما باید پول کافی وجود داشته باشد. 

۳.

کافی است گزینه Get را انتخاب کرده و رمز عبور اپل آیدی خود را وارد کنید. منتظر بمانید تا اپ مورد نظر شما کامل دانلود شود. آیکون اپ ها به صفحه اصلی اضافه شده و حالتی تیره رنگ خواهند داشت. با تکمیل دانلود و چرخش دایره ایی این فرایند، اپ مورد نظر شما نصب خواهد شد. 

توجه داشته باشید با خرید یا دانلود رایگان اپلیکیشن و بازی ها از اپ استور، شکل آیکون دانلود آنها به Install تغییر پیدا خواهد کرد. درصورتی که دانلود یا خریدی در اپ استور اپل تیوی انجام دهید، میتوانید سابقه فعالیت خود را در بخش Purchased مشاهده و به آنها دسترسی داشته باشید.

خرید محصولات اپل

شما میتوانید جدیدترین مدل های مک، آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تیوی، آیپاد و لوازم جانبی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید