طراحی

بلاخره اپل تصمیم گرفت آیپد پرو را معرفی کند. جهش بزرگی که اپل در دسته آیپدها انجام داده، تجربه ای فوق العاده در اختیار شما قرار میدهد. بدنه یک پارچه آلومینیومی که سخت افزاری بسیار قدرتمند را در خود جای داده، آیپد پرو را تبدیل به یک محصول فوق العاده ارزشمند کرده است.

اپل برای خلق چنین محصول بزرگی، تمام جزئیات ریز آن را با وسواس بسیاری طراحی و تولید کرده است. زمانی که آیپد پرو را از جعبه خارج میکنید اولین چیزی که شما را هیجان زده خواهد کرد سایز بزرگ نمایشگر و بدنه بسیار نازک آن خواهد بود. بدنه نازک ۶.۹ میلیمتری همراه با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی فقط ۷۱۳ گرم برای مدل وای فای و ۷۲۳ گرم برای مدل سلولار (سیمکارت خور) وزن دارد.

در نگاه اول برای خود ما هم که با آیپد ایر ۲ کار میکردیم وزن سنگینی به نظر میرسید اما بعد از در دست گرفتن و شروع به کار کردن آن متوجه شدیم سخت در اشتباهیم. جلوی دستگاه همانند باقی آیپد ها دوربین، صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. قطعا تفاوت در کناره های دستگاه است. حالا آیپد پرو به چهار بلندگو استریو و پر قدرت که دو عدد آن در بالا و دو تای دیگر در پایین آن قرار دارد، مجهز شده است.

فضای داخلی بدنه طوری طراحی شده است که حالا حدود ۶۱ درصد بیشتر از سایر محصولات این دسته، فرکانس گسترده تری در خروجی آن خواهد داشت. حجم صدای این اسپیکر های هوشمند با شرایط استفاده شما متناسب خواهد شد. گوش کردن به موسیقی در آیپد پرو با این اسپیکرها لذت فوق العاده ای در پی خواهد داشت.

مهندسان اپل برای اتصال آیپد پرو به کیبورد فیزیکی، اسمارت کانکتر را در قسمت چپ بدنه قرار داده اند. درصورت خرید صفحه کلید هوشمند جانبی اپل برای آیپد پرو کافی است از این قسمت آن را متصل کرده و با سرعت به تایپ کردن بپردازید. آیپد پرو ها در سه رنگ خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی و با ابعاد ۳۰۵.۷ در ۲۲۰.۶ میلی متر، عرضه شده است.

صفحه نمایش

بزرگترین تفاوت آیپد پرو قطعا، صفحه نمایش آن خواهد بود. صفحه نمایش آیپد پرو پیشرفته ترین صفحه نمایش رتینا تولیدی اپل تا به اینجا بوده است. صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ و تراکم ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ، ۷۸ درصد از آیپد ایر ۲ بزرگتر است. این صفحه نمایش با جای دادن ۵.۶ میلیون پیکسل در خود، کیفیت فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد.

نمایشگری با بالاترین وضوح و عمق رنگ بیشتر و زنده تر شما را برای یک بازی گرافیکی فوق العاده، دیدن عکس ها و ویدیو، خواندن کتاب ها و مجلات و مرورگری وبسایت ها همراهی خواهد کرد.

 

سخت افزار

فوق العاده قدرتمند، هیچ ایرادی نمیتوان به سخت افزار آیپد پرو وارد کرد. اپل برای آیپد پرو از جدیدترین پردازنده خود، یعنی A9X با معماری ۶۴ بیتی ساخت خود و پردازنده حرکتی M9 در نظر گرفته است.

حالا این پردازند ۱.۸ برابر از آیپد ایر ۲ پر قدرت تر است. با وجود داشتن دو برابر پیکسل در صفحه نمایش خود نسبت به آیپد ایر ۲، دو برابر عملکرد گرافیکی آن بیشتر است. حافظه رم قرار داده شده برای این محصول ۴ گیگابایت از نوع DDR4 است.

در بازی ها و فیلم هایی با کیفیت بالا سرعت رندر بیشتری خواهد داشت. میتوانید نسبت به سایر محصولات مبتنی بر iOS کار های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید، به ویرایش فیلم های ۴K پرداخته و بازی های فوق گرافیکی را با بالاترین دقت گرافیکی در حد یک کامپیوتر انجام دهید.

اپل آیپد پرو مدل وای فای را با حجم ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت و مدل سلولار (سیمکارت خور) را با حجم ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار کرده است.

ارتباط بیسیم آیپد پرو از طریق Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n/ac و پشتیبانی از ۲۰ باند LTE تا سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و بلوتوث نسخه ۴.۲ صورت میگیرد. حالا با خیالی راحت و آسوده از اطلاعات شخصی خود در آیپد پرو محافظت کنید. آیپد پرو مجهز به نسل جدید حسگر اثر انگشت میباشد. امنیتی فوق العاده در نوک انگشتانتان.

دوربین

آیپد پرو دارای دو دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات تصویری قرار داده شده است. سنسور پیشرفته ۸ مگاپیکسلی آیپد پرو با توجه به پردازنده قدرتمند، تصاویر زیبا و ویدیو های با کیفیت Full HD نسبت به آیپد ایر ۲ ثبت میکند. این دوربین ویژگیهای تشخیص چهره، تایم لپس، ثبت متوالی تصاویر و فیلم برداری آهسته با حداکثر سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارا میباشد. نتایج عکاسی و تصویر برداری عالی بوده و برای تبلتی با این اندازه نمیتوان ایرادی به آن گرفت. تناسب صفحه نمایش آیپد ها ۴ به ۳ میباشد و آیپد پرو از این قاعده مستثنی نیست.

مداد اپل

مداد اپل کاربردی آشنا و انقلابی دارد. شما در پروژه ها و طراحی های خود دقت بیشتری برای انجام میخواهید. حالا اپل با فناوری ویژه خود در مدادش قادر خواهد بود این طراحی ها را حتی در حد یک پیکسل انجام دهد. مداد اپل را در دست گرفته و برنامه خود را در آیپد پرو اجرا کنید، مداد اپل در اختیار شماست. عملکرد مداد اپل بسیار سریع و بدون تاخیر است. صفحه نمایش هوشمند آیپد پرو با اسکن سیگنالی خود، لمس انگشتانتان یا مداد اپل را تشخیص میدهد. این تشخیص باعث خواهد شد عملکردی بی عیب و نقص در طراحی و نقاشی ها داشته باشید. سنسوری که در نوک مداد اپل قرار دارد، قادر به اندازه گیری طیف وسیعی از نیرو ها است. با فشار میتوانید خطوط ضخیم تری ایجاد کرده و با فشاری ملایم و عمودتر این خطوط را نازکتر رسم کنید. اظافه کردن سایه ها همانند یک مداد واقعی انجام میشود. نوک مداد اپل را به طرفین خم کرده و سایه ها و خطوط های ضخیم تری رسم کنید. واقعا حسی که به ما داد همانند یک مداد واقعی بوده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید ۱۲ ساعت بطور مداوم از آن استفاد کنید. در مواقع ضروری با اتصال چیزی حدود ۱۵ ثانیه، مداد اپل شما تا ۳۰ دقیقه آماده به کار خواهد بود. این محصول در حال حاضر فقط با آیپد پرو سازگار میباشد.

سیستم عامل و باتری

سیستم عامل iOS 9 در آیپد پرو امکانات و ویژگی های فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد. حالا میتوانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کرده و از آن استفاده کنید. در مواقع ضروری دست خود را از لبه سمت راست نمایشگر کشیده و از برنامه مورد نظر خود بدون خروج از برنامه اصلی، بهره بگیرید. حالا میتوانید در برنامه یادداشت برداری Note از امکانات درج تصاویر، فیلم ها و صدا ها استفاده کنید. خط کش را انتخاب کرده و خط های دلخواه خود را رسم کنید. از قلم ها و رنگهای مختلف برای کشیدن نقاشی، طرح و نوشته های خود استفاده کنید. به فروشگاه اپلیکیشن و بازی اپ استور رفته و برنامه های مورد نیاز خود را در دنیای تمام نشدنی آن جستجو کرده و نصب کنید. تمامی بخش ها برای استفاده بی نقص تر بهبود داشته اند و تجربه فوق العاده ای از یک صفحه لمسی در اختیار شما قرار میدهد. سرعت استفاده و انجام کارها خارق العاده است. 

آیپد پرو به یک باتری قدرتمند جهت تامین انرژی صفحه نمایش رتینا با وضوح بالا و سخت افزار پیشرفته خود مجهز شده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید تا ۱۰ ساعت با خیالی آسوده با آن کار کنید. پروسه شارژ شدن باتری هم بسیار با سرعت انجام و این هم برخلاف تصور ما بوده که آیپد پرو موفق شده است.

خرید آیپد پرو

شما میتوانید آیپد پرو را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید