بازگشت به نسخه ای قدیمی از iOS تنها وقتی مجاز است که اپل اجازه این کار را بدهد. اما اپل پشتیبانی از iOS 9.3.2 و iOS 9.3.3 را متوقف کرده و دیگر نمی توانیم از طریق آیتونز به این نسخه ها downgrade کنیم.

ابزاری برای بازگشت به سیستم عامل هایی که اپل از آن ها پشتیبانی نمی کند برای دستگاه های ۶۴ بیتی وجود ندارد. اما ویدیوی جدیدی در اینترنت همه مان را امیدوار کرده است.

هکر iOS به نام tih,star ادعا می کند ابزاری تدارک دیده تا کاربران دستگاه های ۶۴ بیتی بتوانند از iOS 9.3.5 برگردند. او در ویدیویی که در یوتوب قرار داده است یک دستگاه آیفون ۵ اس را از iOS 9.3.5 به iOS 9.3.2 بر می گرداند؛ با موفقیت!

هنوز مشخص نیست ملزومات این ابزار چیست اما این توسعه دهنده اعلام کرده این کار وابسته به APTicket ها و دیگر جزییاتی است که هنوز دقیق از آن ها اطلاعاتی ندارد.

در مورد زمان عرضه این ابزار نیز زمان دقیقی در دست نیست. خود این هکر اعلام کرده است:

عرضه این ابزار در حال حاضر منطقی نیست، چرا که هنوز در حال توسعه بوده و مردم توانایی کار با ابزار بیش از حد پیچیده را ندارند.

اگر این ابزار واقعی باشد و کار کند، می توان از آن به عنوان اولین ابزار downgrade کردن دستگاه های ۶۴ بیتی iOS یاد کرد.

اگر دستگاهتان جیلبریک شده است، توصیه می کنیم در همین نسخه بمانید و جیلبریکتان را از دست ندهید. بروزرسانی به iOS 9.3.5 به معنای از دست دادن جیلبریکتان خواهد بود.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام