بلومبرگ گزارش داده که استودیوهای فیلم هالیوود در حال مذاکره با اپل و Camcast هستند که فیلم های دیجیتالی را تنها چند هفته پس از نمایش در سالن ها برای اجاره بر روی سایت های خود قرار دهند. استودیو ها با وجود اعتراضات زنجیره ای سینماداران می توانند این تصمیم خود را عملی کنند.

Warner Bros,Universal Pictures در حال مذاکره با اپل و کمپانی ComCast هستند با وجود اینکه اتحادیه سینماداران با آنها مخالف هستند. پس از ماهها مذاکره دو طرف نتوانستند توافق کنند ،سود دو جانبه 30-50 دلاری مورد نظر بود که توافقی در مورد آن حاصل نشد.

استودیوهای بزرگ به استثنای دیزنی، مشتاق به ارائه محصول جدیدی هستند تا بتوانند فروش DVD را کاهش دهند وبجای آن میزان خدمات را به شکل مجازی افزایش دهند. بیشتر مذاکرات شرکت ها بر روی ارائه خدمات مجازی و تمرکز بر افزایش تقاضا برای (PVOD) است، بر اساس اخبار منتشر شده مذاکرات سینماداران و کمپانی های بزرگ فیلم سازی با اتحادیه سینماداران به نتیجه مطلوب نرسیده چرا که سینما داران تقاضای تضمین درآمد 10 ساله را از این کمپانی ها دارند درخواستی که توسط کمپانی ها رد شده است.

انتظار بر این است که کمپانی ها تا اوایل سال جاری میلادی پیش رو به توافق با اپل دست یابند. اطلاعات بیشتر را می توانید از لینک های مرتبط با این موضوع  بدست آورید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام