تیم کوک چند ماه پیش در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل به عرضه‌ی اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی وی تا پایان سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. حال در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، پس از مدت‌ها کشمکش و اختلاف بین اپل و آمازون سرانجام اپلیکیشن استریم فیلم و سریال آمازون پرایم برای اپل تی‌وی عرضه شد.

کاربران اپل تی‌وی می‌توانند از طریق اپ‌استور اقدام به دریافت اپلیکیشن آمازون پرایم کنند. اپل‌ تی‌وی نسل ۳ و 4 از اپلیکیشن آمازون پرایم پشتیبانی می کنند و با اپل تی وی قبل از نسل 3 نمی توانید این اپلیکیشن را دریافت نمایید .

در کنار نسخه ی اپل تی وی، آمازون همچنین مدتی پیش نسخه‌ی ۵.۰ آمازون پرایم را با پشتیبانی از iOS 11 برای کاربران آیفون X منتشر کرد.

اکنون اپل تی‌وی با انتشار آمازون پرایم ، فیلم ها و سریال های بیشتری را می تواند در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

می توان گفت با انتشار اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل‌ تی‌وی احتمالاً مناقشات آمازون و اپل بر سر فروش اپل ‌تی‌وی در فروشگاه اینترنتی آمازون نیز پایان یافته باشد. جف بزوس، مدیرعامل آمازون مدتی پیش اعلام کرد: «تا زمانی که اپل تی‌وی اجازه نصب سرویس آمازون پرایم را ندهد، آمازون نیز حاضر به فروش اپل تی وی در فروشگاه اینترنتی خود نمی باشد.»

 

آمازون پرایم

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام