پس از اعلام رسمی تاریخ مراسم پیش روی اپل که در 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور ساعت 10 صبح (21:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد ، گمانه زنی ها راجع به اینکه اپل در این رویداد از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد هر روز و هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

رونمایی از سه مدل جدید آیفون در این مراسم قطعی می باشد که در مقاله قبلی به توضیح مشخصات و قیمت آنها پرداختیم .

معرفی اپل واچ سری 4 نیز بسیار محتمل می باشد . مهمترین تفاوت اپل واچ سری 4 با سری 3 و سری های قبلتر بزرگتر شدن سایز صفحه نمایش آن می باشد . گفته می شود سایز صفحه نمایش اپل واچ 4 در حدود 15 درصد بزرگتر خواهد شد . سایز بدنه همانند قبل خواهد بود اما با طراحی باریک تر قاب.

نسل جدید اپل واچ فقط در مدل سلولار عرضه خواهد شد و احتمالاً خبری از مدل GPS در این سری نخواهد بود . اپل واچ 4 در رنگ های خاکستری ، طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد و شاید رنگ رز گلد جای خود را به رنگ برنز جدیدی که در لوگوی دعوت نامه اپل از آن استفاده شده بود بدهد .

اپل احتمالاً در اپل واچ سری 4 از پردازنده S4 و چیپ وایرلس W3 و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایتی به جای حافظه 8 گیگابایتی استفاده خواهد کرد . همچنین گفته می شود اپل قصد دارد دکمه پاور را تغییر دهد و از دکمه ای با مکانیزم عملکرد شبیه به دکمه هوم آیفون 8 استفاده کند در واقع از حالت فشاری و فیزیکی خارج خواهد شد و با عملکرد آن به صورت لمسی خواهد بود .

پیشرفته تر شدن سنسور ضربان قلب نیز از دیگر تغیراتی است که احتمالاً در سری جدید اپل واچ رخ دهد و البته امکان اندازه گیری قند خون را بسیاری برای اپل واچ سری 4 پیش بینی کرده اند .

 

قیمت اپل واچ سری 4 :

قیمت اپل واچ سری 4 همانند سری 3 خواهد بود و بعید به نظر می رسد که شاهد افزایش قیمت در این سری باشیم .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون  اپل واچ سری 4  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام