کاملاً جدید ، تمام صفحه ، قدرتمند

آیپد پرو جدید کاملاً باز طراحی شده و جدیدترین تکنولوژی های اپل در آن به کار رفته است. نسل جدید آیپد پرو در دو سایز 11 و 12.9 اینچ می باشد که مهمترین تغییرات آن نسبت به نسل قبلی طراحی بدنه آن با لبه های تخت ، حذف دکمه هوم و اضافه شدن قابلیت سنسور تشخیص چهره (Face ID) می باشد. آیپد پرو 2018 با بهره گیری از پردازنده A12 اپل بسیار قدرتمند است.

صفحه نمایش

یکی از مهمترین ویژگی های آیپد پرو 2018 صفحه نمایش با کیفیت تمام صفحه آن می باشد ، طراحی لبه تا لبه و حذف دکمه هوم یک شیشه جادویی را در اختیار شما قرار می دهد که هر چیزی روی آن می توانید داشته باشید. نمایشگر آیپد پرو جدید Liquid Retina و در دو سایز 11 و 12.9 اینچ می باشد.
رنگ True-to-life و ژست های حرکتی پیشرفته همانند آیفون XS تصاویر و امکانات بسیار خوبی را به شما می دهد و به راحتی از آیپد درهر دو جهت افقی و عمودی می توانید استفاده نمایید.

طراحی

بدنه آیپد پرو 2018 از طراحی شبیه به آیفون 5S بهره می برد یعنی طراحی با لبه های تخت که بسیار مورد استقبال کاربران می باشد. لبه های تخت آیپد پرو جدید امکان چسبیدن قلم و کیبورد اپل به صورت مغناطیسی را فراهم می کند. آیپد پرو جدید در دو رنگ خاکستری و نقره ای عرضه می شود. گوشه های آیپد نیز به صورت گرد و با زیبایی و ظرافت خاصی طراحی شده اند. ضخامت آیپد پرو جدید 1 میلیمتر کاهش پیدا کرده و باریک تر شده است. همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون در آیپد پرو جدید حذف شده و پورت USB-C جایگزین پورت لایتنینگ شده است.

Apple Pencil

قلم اپل بصورت بی سیم شارژ می‌شود و از طریق مغناطیسی به بدنه‌ی آیپد پرو متصل می‌شود. قلم جدید اپل بسته به نوع لمس آن پاسخ های مختلف نشان می دهد، با دوبار ضربه زدن به اپل پنسیل در زمان استفاده می‌توان حالت آن را تغییر داد و بدون هیچ توقفی بین قلم و پاک کن می توان تغییر حالت داد.

 

 

 

 

 

Smart Keyboard Folio

اسمارت کیبورد فولیو پشت و روی آیپد را کاملاً پوشش می دهد و قابلیت قرار گرفتن آیپد پرو در دو زاویه را ممکن می کند. اسمارت کیبورد جدید تجربه تایپ بسیار متفاوت و جدیدی را به شما می دهد. قیمت اسمارت کیبورد برای آیپد پرو ۱۱ اینچ ۱۷۹ دلار و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۱۹۹ دلار می باشد.

 

 

 

 

 

 

Face ID

یکی دیگر از تغییرات مهمی که در آیپد پرو 2018 رخ داده است وجود سنسور تشخیص چهره یا Face ID در آیپد پرو جدید می باشد. Face ID در آیپد جدید در هر دو حالت عمودی و افقی به خوبی عمل می کند. سنسور تشخیص چهره پیشرفته ترین روش برای باز کردن قفل تبلت و موبایل و ورود به سیستم عامل آنها در دنیا می باشد. با Face ID همچنین می توانید پرداخت های خود را با Apple Pay کاملاً امن و سریع انجام دهید.

پردازنده A12X Bionic

قدرتمندترین ، سریع ترین و هوشمندترین پردازنده اپل در آیپد پرو 2018  به کار رفته است. این تراشه از ۸ هسته ی پردازشی و ۷ هسته برای پردازنده‌ی گرافیکی بهره می‌برد.

 

 

آیپد پرو 2018 به لطف A12X از نظر پردازشی تا ۹۰ درصد سریع تر از نسل قبل عمل می کند و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز دو برابر سریع تر از نسل پیش می باشد که آیپد پرو را به دیوایسی قدرتمند برای واقعیت افزوده و همچنین انجام بازی های حرفه ای با گرافیک بالا تبدیل می کند.. موتور عصبی به کار رفته در تراشه‌ی A12X Bionic قادر است تا ۵ تریلیون پردازش را در ثانیه انجام دهد و همچنین قابلیت یادگیری ماشین را فراهم می کند.

 

 

همچنین به لطف این پردازنده قدرتمند قابلیت اجرای چند اپلیکیشن و پروژه به صورت همزمان (multitasking) در آیپد پرو جدید به راحتی و با سرعت بالا انجام پذیر می باشد. آیپد پرو به لطف تراشه‌ی جدید حافظه‌ای تا ظرفیت یک ترابایتی را پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

 

 

دوربین

آیپد پرو 2018 از دو دوربین پیشرفته که مجهز به Smart HDR می باشند بهره می برد. دوربین پشت آیپد پرو جدید 12 مگاپیکسل می باشد که قابلیت فیلمبرداری 4K ، اسکن فایل ها و واقعیت افزوده (AR) را در کنار عکیبرداری با کیفیت و زیبا فراهم می کند. همچنین دوربین TrueDepth 7 مگاپیکسلی در جلوی آیپد پرو امکان گرفتن تصاویر پرتره زیبا ، فیس تایم ، ساخت انیموجی و مموجی را فراهم می کند.

سایر ویژگی ها

 

  • ۱۰ ساعت عمر باطری
  • اتصال به اینترنت از طریق اینترنت سیم کارت (Gigabit-class LTE) و شبکه وای فای (Wi Fi802.11a /b/g/n/ac)
  • نسخه 5 بلوتوث (Bluetooth 5.0)
  • مجهز به 4 اسپیکر قدرتمند در بالا و پایین آیپد و 5 میکروفون

 

 

ظرفیت و قیمت

 

آیپد پرو 2018 در دو رنگ خاکستری و طلایی و 4 ظرفیت 64 ، 256، 512 گیابایتی و 1 ترابایتی و دو مدل سلولار و وای فای عرضه می شود . آیپد پرو ۱۱ اینچ با قیمت ۷۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به فروش خواهد رسید و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی در نسخه‌ی پایه ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

پیش فروش آیپد پرو 2018 از 30 اکتبر آغاز و عرضه آن به بازار از ۷ نوامبر خواهد بود.

خرید آیپد پرو 2018

شما میتوانید آیپد پرو 2018 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی  در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید