در سال 2018 شرکت اپل از اپل واچ سری 4 رونمایی کرد که با قابلیت ECG یا همان امکان گرفتن نوار قلب همراه بود. این فناوری بسیار موردتوجه قرار گرفت و حتی اپل برای آن از FDA تاییدیه ای دریافت نمود. تاکنون ECG توانسته جان افراد بسیاری بخصوص در بحث قلبی را نجات دهد. حال اپل به دنبال اضافه کردن قابلیت های بیشتر در زمینه سلامت در نسل بعدی اپل واچ یعنی اپل واچ سری 5 می باشد.

اپل در نظر دارد نسل بعدی اپل واچ را با فناوری جذابی همراه سازد. براساس گزارش ها اپل در حال همکاری با Johnson & Johnson بوده تا بتواند علائم سکته را بهتر دریابد و این قابلیت را به اپل واچ سری 5 اضافه نماید. . Paul Stoffels یکی از مدیران ارشد  Johnson & Johnson اظهار داشت که هدف از این برنامه کمک به بیماران سکته بوده تا با یاری فناوری بتوانند مانع ایجاد مشکلی در سلامتی خود شوند.

البته این مطالعه و تحقیق اپل چند سالی ادامه دارد و نباید انتظار داشت که در سال جاری یا آینده حتماً چنین قابلیتی در ساعت هوشمند اپل واچ و یا اپل واچ سری 5 (Apple Watch series 5) به کار گرفته شود.

 

اپل واچ سری 5

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل واچ سری 5 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام