یکی از ویژگی های برجسته ساعت هوشمند جدید اپل واچ سری 4 قابلیت تشخیص افتادن افراد است. بخصوص اگر  فردی روی زمین قرار گرفته و واکنشی از خود نشان ندهد، این ساعت به صورت خودکار با اورژانس تماس می گیرد. به تازگی وب سایت 9to5Mac گزارش داده که یک مرد 67 ساله نروژی در حمام دچار این حالت شد و اورژانس نیز به سراغ آن آمد.

دخترش بیان داشت اگر این ساعت هوشمند نبود، پدرش را از دست می داد. او تلفن همراهی با خود به حمام نبرد و تنها ساعت را به دست داشت. این دختر اظهار داشت اپل واچ سری 4 جان پدرش را براثر افتادنی واقعی و از روی ضعف نجات داده و اگر چنین ساعتی وجود نداشت، پدرش به طور حتم از دنیا می رفت.

گفته می شود این مرد اواسط شب به حمام رفت و هنگامی که افتاد سه شکستگی در برخی از نقاط بدنش مشاهده شد. گزارش افزود این مرد دوران نقاهت خود را در بیمارستان می گذارند و وضعیت خوبی دارد. به طور کلی اپل با قابلیت های نوآورانه محصولاتش کمک شایانی به افراد و سلامتی آنها می کند. گذشته از آن سنسور ECG اپل واچ سری 4 نیز نوارقلبی از قلب افراد گرفته و در صورت سکته به اورژانس خبر می دهد

با این حال ویژگی تشخیص افتادن افراد در اپل واچ سری 4 به یک قابلیت کارآمدی تبدیل شده که می تواند جان بسیاری را نجات دهد و این اولین بار نیست که این ویژگی جان فرذی را نجات داده است.

 

اپل واچ سری 4

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل واچ سری 4 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

Apple Watch Series 4

بررسی

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام