شرکت اپل در نظر دارد دستگاه های هوشمند خود را علاوه بر ویژگی های معمول، با نوآوری های سلامتی نیز همراه سازد. ما پیشتر در نسل جدید اپل واچ با نام اپل واچ سری 4 شاهد قابلیت تشخیص از حال رفتن و افتادن افراد که به برقراری تماس با اورژانس می پردازد، بودیم. حال گزارش های تازه انتشاریافته نشان می دهد اپل به دنبال قابلیت بیشتری در اپل واچ سری 5 می باشد.

اپل در جولای 2017 پتنتی به ثبت رساند که نشان می دهد اپل واچ بزودی قابلیت سنسورهای مینیاتوری با مقاومت شیمیایی بدست خواهد آورد. این سنسور کوچک درون دستگاه تعبیه می شود و گازهای سمی را به سادگی تشخیص می دهد.

 

اپل واچ سری 5

 

در این پتنت اسامی گازهای قابل تشخیص نیز آورده شده که باید به ازن ، دی اکسید نیتروژن، مونوکسید نیتروژن، گوگرد دی اکسید کربن، مونوکسید کربن، متان ، ترکیبات آلی فرار در کنار برخی گازهای مسوم کننده سیلوکسان ها ، سولفات ها، فسفات ها و کلرید ها اشاره کرد.

در بین گازها، مونو اکسید کربن به عنوان قاتل خاموش شناخته می شود، موجب حذف اکسیژن از محیط می شود. بنابراین تشخیص آن توسط ساعت هوشمند اپل واچ بسیار قابل توجه می باشد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل برای نسل بعدی اپل واچ یعنی اپل واچ سری 5 چه ویژگی لحاظ می کند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیراموناپل واچ سری 5 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام