شرکت اپل در نظر دارد زمینه های مختلفی را برای فعالیت خود در نظر گیرد. سرویس استریم ویدیویی اپل یکی از این موارد می باشد که اپل قصد دارد بزودی اولین سرویس استریم ویدئویی خود را که اشتراکی محسوب می شود، راه اندازی کند.

این سرویس استریم چیزی مشابه Amazon Prime است و براساس گزارش های تازه انتشاریافته در آوریل امسال آغاز به کار می کند. ظاهرا این سرویس برای دارندگان دستگاه های اپل رایگان است و همچنین با استفاده از آن می توانید از Apple’s TV app بهره گیرید.

در سرویس استریم ویدیویی اپل شبکه های CBS, HBO, BritBox و چندی دیگر نیز قابل دریافت می باشند. متاسفانه این سرویس شامل نتفلیکس نخواهد شد. به نظر می رسد شبکه HBO نیز شامل آن نخواهد شد و در ابتدا تعداد محدودی از شبکه ها را دربرمی گیرد. اما وجود شبکه های Starz, CBS, Showtime و Viacom حتمی خواهد بود.

پیشتر گزارش شده اپل مارس امسال رویدادی برگزار می کند که در آن نسل جدید آیپد مینی و آیپد 9.7 اینچ معرفی شده و باید انتظار معرفی این سرویس را نیز در کنار آنها داشته باشیم.

در هر صورت جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار نشست تا کنفرانس اپل را در تاریخ 25 مارس مشاهده کنیم و ببینیم اپل چه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری را معرفی خواهد کرد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون سرویس استریم ویدیویی اپل مطلع شوید .

 

سرویس استریم ویدیویی اپل

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام