پیشتر مشخص شد، شرکت اپل در نظر دارد آوریل سال جاری اولین سرویس استریم ویدئویی مشابه نتفلیکس را راه اندازی کند. سرویسی که تا به حال شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و در نهایت شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن هستیم.

آخرین گزارش ها می گویند هزینه سرویس استریم ویدئویی اپل بالا نیست و مشترکین تنها باید هر ماه 15 دلار پرداخت کنند. چنین سرویسی می تواند نه تنها کاربر خود را به خوبی سرگرم سازد، بلکه هزینه چشمگیری جهت خرید اکانت نباید صرف کرد.

Jefferies analyst Tim O’Shea یکی از تحلیلگران در یادداشتی می نویسد، هزینه سرویس استریم ویدئویی اپل ماهانه 15 دلار است. این در حالی بوده که اخیرا گزارش ها این سرویس را برای کاربران دستگاه اپل رایگان دانسته و برای مشترکین غیراپلی هزینه خواهد داشت، احتمالا این هزینه نیز به همان کاربران مربوط می شود.

اپل راه سختی برای کسب محبوبیت بیشتر نسبت به نتفلیکس در پیش دارد. زیرا از یک سو این شبکه راه طولانی سپری کرده و اپل نیز باید با کمک تبلیغات  گسترده و ارائه خدماتی قابل توجه محبوبیت بالایی را فراهم آورد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا 25 مارس و رویدادی که اپل می خواهد برگزار کند، منتظر ماند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون سرویس استریم ویدئویی اپل مطلع شوید .

 

سرویس استریم ویدئویی اپل

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام