اپل در مراسم 25 سپتامبر 2019 موسوم به Show Time در سالن استیو جابز از چهار سرویس جدید رونمایی کرد. یکی از این سرویس ها Apple Arcade می باشد ، اپل آرکید در واقع یک پلتفرم بازی مبتنی بر iOS و مک می باشد، البته کاربران اپل تی‌وی نیز می‌توانند از این سرویس نیز استفاده کنند.

 

apple arcade

 

Apple Arcade سرویس بازی با پرداخت حق اشتراک برای تجربه‌ی بازی‌هایی است که ازطریق اپ‌استور نصب می‌شوند. بیش از یک میلیارد کاربر از اپ‌استور بازی دانلود کرده‌اند و بیش از ۳۰۰,۰۰۰ بازی در این فروشگاه موجود است. اپل به‌دنبال آوردن برخی از بهترین عناوین بازی‌های استور خود به این سرویس اشتراکی است. طبق اعلام اپل، ۱۰۰ بازی جدید و جذاب در اپل آرکید برای iOS و مک و اپل تی‌وی دردسترس خواهد بود. کی از ویژگی های این سرویس این است که این بازی‌ها هیچگونه تبلیغاتی را نمایش نخواهند داد.

سرویس Apple Arcade از پاییز ۲۰۱۹ ازطریق تب‌ جدیدی در اپ‌استور برای iOS و مک و اپل‌ تی‌وی در ۱۵۰ کشور جهان دردسترس کاربران خواهد بود.  البته اپل هنوز هزینه استفاده از این سرویس را مشخص نکرده و باید تا عرضه نهایی آن صبر کنیم.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Apple Arcade مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .