اپل در مراسم 25 سپتامبر 2019 موسوم به Show Time در سالن استیو جابز از چهار سرویس جدید رونمایی کرد. یکی از این سرویس ها Apple TV+ می باشد ، اپل تیوی پلاس در واقع یک سرویس ویدیویی می باشد که در آن کاربران می توانند به انواع فیلم ، سریال ، برنامه های تلویزیونی و بسیاری محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشند.

مهمترین ویژگی این سرویس جذاب که رقیبی جدی برای سرویس های استریم ویدیو مثل نتفلیکس می باشد ایجاد محتوای اختصاصی و انحصاری توسط اپل می باشد که فقط از طریق Apple TV+ قابل دسترس می باشند و شما در سایر سرویس ها به آنها دسترسی نخواهید داشت. گفته می شود اپل برای این سرویس بودجه ای 2 میلیارد دلاری در نظر گرفته است و با بسیاری از برنامه سازان معروف تلویزیونی همکاری خواهد داشت. یکی از آنها اپرا می باشد که قرار است برنامه اختصاصی خود را در اپل تیوی پلاس داشته باشد. اپرا در هنگام معرفی این سرویس در کنار افراد مشهور سینمایی و تلویزیونی دیگر از جمله استیون اسپیلبرگ ، جنیفر آنیستون و استیو کارل به روی صحنه آمدند و شروع به تعریف و معرفی این سرویس بزرگ و جذاب کردند.

 

Apple TV+

همچنین اپل به همکاری با کمپانی‌های مختلف ادامه می‌دهد و کاربران سرویس Apple TV+ می‌توانند برنامه‌ها و سریال‌های شبکه‌های آمازون، Hulu، شوتایم، HBO و استارز را مشاهده کنند.

اپل تی وی پلاس، یک سرویس بدون آگهی خواهد بود و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین و آفلاین از آن استفاده کنند. و تمام محتوا قابل دانلود خواهد بود. پیتر استرن سخن‌گوی اپل در رونمایی سرویس استریم ویدئویی اپل گفت که هر محتوایی که دوست دارید، در لحظه و بدون تبلیغات مشاهده کنید. برنامه‌های دلخواه‌ خود را دانلود کنید و هرجا که دوست داشتید، با خود ببرید و از بالاترین کیفیت صدا و تصویر لذت ببرید. هیچ نیازی به جابه‌جایی در اپلیکیشن‌های مختلف هم نخواهید داشت.

 

 اپل تصمیم دارد در ۱۰۰ کشور جهان این سرویس را عرضه کند. البته اپل هنوز اشاره ای به قیمت و هزینه های استفاده از این سرویس نکرده است.

زمان آغاز به کار Apple TV+ در پاییز ۲۰۱۹ خواهد بود. اپل تیوی پلاس ازطریق نسخه‌ی جدید و به‎‌روزرسانی‌شده‌ی اپلیکیشن TV اپل روی آیفون، آیپد، و اپل تی‌وی ارائه خواهد شد. اپل همچنین نسخه‌ی مک این نرم‌افزار را پاییز امسال عرضه می‌کند.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .