آیفون 12 پرو

iPhone 12 Pro

 

آیفون 12 پرو

اینترنت 5G ، پردازنده قدرتمند A14 Bionic ، دوربین حرفه ای با ویژگی های جدید، اسکنر LiDAR ، لایه محافظ سرامیکی صفحه نمایش و MagSafe همه از ویژگی های جدید آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس می باشند.

صفحه نمایش

حاشیه کمتر ، اندازه بزرگتر ، مقاومت بیشتر

اندازه صفحه نمایش در آیفون 12 پرو نسبت به آیفون 11 پرو تغییر پیدا کرده و بزرگتر شده است اما اندازه خود گوشی تغییر زیادی نداشته است. آیفون 12 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با تکنولوژی Super Retina XDR و آیفون 12 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با تکنولوژی Super Retina XDR می باشد در حالیکه اندازه نمایشگر آیفون 11 پرو 5.8 اینچ و آیفون 11 پرو مکس 6.5 اینچ بود. اپل روی صفحه نمایش از یک لایه پوشش محافظ سرامیکی استفاده کرده که این آیفون را به عنوان مقاوم ترین گوشی هوشمند در دنیا تبدیل کرده است. صفحه نمایش آیفون 12 و 12 پرو چهار برابر مقاوم تر از نمایشگر آیفون 11 و 11 پرو می باشد.

آیفون 12 پرو_صفحه-نمایش

طراحی

بدنه آیفون 12 پرو از استیل ضد زنگ با گرید جراحی ساخته شده و فریم دور فولادی با استاندارد SAE 316 با حداکثر مقاومت در برابر خوردگی و ضربه ، ساخته شده از آلیاژ کروم ، نیکل و مولیبدن و قسمت پشت بدنه شیشه ای با پوشش گوریلاگلس می باشد.
در 4 رنگ خاکستری ، نقره ای ، طلایی و آبی عرضه می شود که رنگ های خاکستری و طلایی آن با قبل متفاوت است اپل از نام Graphite به جای Space Grayدر این آیفون استفاده کرده است. همچنین دارای استاندارد IP68 و مقاوم در برابر آب و غبار می باشد ، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 6 متری برای مدت 30 دقیقه.

 

آیفون 12 پرو_طراحی

اینترنت 5G

یکی از مهمترین ویژگی هایی که به آیفون 12 پرو اضافه شده است ، بهره گیری از تکنولوژی 5G و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های ارتباطی می باشد که آیفون های سری 12 را به عنوان اولین گوشی هوشمند در جهان با این تکنولوژی معرفی می کند. سرعت دانلود آن ۴ گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود با آیفون‌های جدید ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشد. همچنین اپل با به کار گیری فناوری جدید Smart Data Mode در آیفون های 2020 ، به طور خودکار و هوشمند بین 4G و 5G سوییچ می‌کند تا در مصرف اینترنت و باطری صرفه‌جویی شود.

 

آیفون 12 پرو_اینترنت 5G

پردازنده A14 Bionic

قدرتمندترین پردازنده در بین گوشی های هوشمند

اپل از پردازنده قدرتمند A14 در آیفون 12 پرو بهره برده است، این اولین پردازنده در دنیا با معماری 5 نانومتری است که دارای ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور می باشد. پردازنده A14، یک پردازنده ۶ هسته‌ای می باشد و پردازنده گرافیکی آن نیز چهار هسته دارد. این پردازنده دارای یک ISP جدید جهت فیلمبرداری Dolby Vision می باشد ، کاری که هیچ دوربین حرفه ای حتی قادر به انجام آن نیست چه برسد به تلفن های هوشمند!
موتور عصبی و واحد هوش مصنوعی در این پردازنده دارای 16 هسته اختصاصی است که 80 درصد سریع تر از نسل قبل می باشد. 70 درصد سریع تر در بخش یادگیری ماشین .
تراشه گرافیکی iPhone 12 Pro پرو تا ۵۰ درصد سریع‌تر از دیگر گوشی‌های هوشمند می باشد و می‌تواند بازی‌هایی با گرافیک کنسول‌ها رو اجرا کند.
آیفون ۱۲ پرو با تراشه A14 Bionic و اینترنت 5G تجربه بی‌نظیری با بیشترین نرخ فریم را در اختیار شما قرار می دهد.

آیفون 12 پرو_پردازنده

مجهز به اسکنر LiDAR

ناسا از تکنولوژی LiDAR جهت اسکن سطح کره مریخ و فرود روی آن استفاده می کند. آیفون 12 پرو از اسکنر LiDAR جهت اندازه گیری مدت زمان بازتاب نور از اشیا استفاده می کند، سپس می تواند نقشه ای سه بعدی از محیطی که در آن هستید به کمک پرتوهای نوری بسازد. از آنجا که این تکنولوژی فوق سریع و بسیار دقیق است ، در بخش واقعیت افزوده برنامه های AR اکنون می توانند عملکردی به مراتب دقیق تر و با جزئیات بیشتر داشته باشند.
اسکنر نوری LiDAR به جز واقعیت افزوده به عکاسی پرتره و عکاسی در شب هم کمک می‌کند و تا ۶ برابر فوکوس سریع‌تر در شب را ممکن می سازد.

آیفون 12 پرو_LiDAR

دوربین

دوربین 3 گانه به همراه اسکنر نوری LiDAR در پشت آیفون به کار رفته است که هر سه دوربین دارای سنسور جدید ۱۲ مگاپیکسلی می باشند و ۴۷ درصد بزرگ‌تر از قبل شده اند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد. همانند نسل قبل دوربین سوم، لنز تله فوتو دارد که می‌تواند تا چهار برابر زوم اپتیکال کند. فاصله‌ی کانونی لنز تله‌فوتو در آیفون ۱۲ پرو مکس بیشتر شده تا به تجربه‌ی عکاسی تله‌فوتو با دوربین‌های حرفه‌ای نزدیک‌تر شود.

آیفون 12 پرو مکس_دوربین

 

ویژگی Night mode حالا در هر دو دوربین Wide و Ultra Wide وجود دارد و عملکرد بهتری دارد و کیفیت عکاسی در نور کم بسیار بهتر از قبل شده است. دوربین Wide 7 المنتی برای جزئیات بیشتر و فوکوس واضح تر در روز یا شب ، می تواند 27 درصد نور بیشتر داشته باشد. همچنین امکان گرفتن عکس های پرتره با رنگ های زنده در شب و نور کم با استفاده از ویژگی Night mode portraits فراهم شده است. اسکنر LiDAR به همراه پردازنده A14 با وجود نور کم می توانند تمامی اشیاء و بافت هایی که در تصویر روبروی آنها وجود دارند را دقیق اسکن کنند و رنگ های واقعی آنها را در عکس منعکس کنند.

آیفون 12 پرو_night mode

 

اپل چند فناوری جدید به دوربین آیفون 12 پرو آورده است از جمله فناوری های Deep Fusion ، Sensor Shift ، Apple ProRAW .

 

 

 

فناوری Deep Fusion با استفاد از تراشه A14 با ترکیب چندین عکس تصاویری با جزئیات خیره‌کننده تولید می‌کند، هر چهار دوربین آیفون ۱۲ پرو (3 دوربین پشت و دوربین سلفی) از فناوری Deep Fusion بهره می‌برند. دوربین آیفون‌های سری ۱۲ به لطف فناوری Deep Fusion بهترین عکس‌ها را با اختلاف در بین همه گوشی‌های هوشمند در شب و روز می‌گیرند.

 

 

لرزشگیر اپتیکال با فناوری Sensor Shift و توانایی 5000 تصحیح موقعیت در ثانیه باعث می شود که ۵ برابر لرزش‌های دست کمتر شود و در تصویر اثر کمتری داشته باشد.

آیفون‌های جدید می‌توانند ویدیوهای HDR ضبط کنند. ضبط ویدیو با استفاده از قابلیت HDR برای اولین بار است که در آیفون‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. Smart HDR 3 با استفاده از فناوری یادگیری ماشین (machine learning) برجستگی ها، سایه ها و خطوط را به طور خودکار تشخیص می دهد و آنها را اصلاح می کند ، در نور بسیار زیاد شما می توانید جزئیات دقیق روی سوژه عکاسی را در عکس مشاهده کنید.
آیفون 12 اولین گوشی در جهان می باشد که می‌تواند Dolby Vision HDR فیلم‌برداری کند ، با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه. شما برای ویرایش ویدیوهای دالبی ویژن به هیچ اپلیکیشن خاصی نیاز ندارید. آیفون ۱۲ پرو تنها گوشی در دنیا می باشد که می‌تواند ویدیوهای دالبی ویژن ضبط و ویرایش کند. توسط AirPlay می توانید ویدیوهای 4K Dolby Vision را در اپل تیوی و یا تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید.

 

Apple ProRAW

فناوری Apple ProRAW عکس‌های خام می‌گیرد و به کمک فناوری Deep Fusion آن‌ها را با هم ترکیب می‌کند ، به کمک این فناوری می‌توانید همه مولفه‌های عکس را ویرایش کنید.
فناوری Apple ProRAW فقط در آیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس به کار گرفته شده است و آیفون 12 و 12 مینی این قابلیت را ندارند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس نیز 12 مگاپیکسل می باشد. ویژگی Night mode در کنار فناوری های Deep Fusion ، Smart HDR 3 و Dolby Vision به دوربین سلفی TrueDepth اضافه شده است . این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K با 60 فریم بر ثانیه را دارد.

 

آیفون 12 پرو مکس_دوربین سلفی

MagSafe

اپل در آیفون های جدید تکنولوژی MagSafe را به کار برده است. این سیستم امکان اتصال شارژر و لوازم جانبی مختلف را به صورت آهن ربایی به پشت آیفون فراهم می کند. با بهره گیری از MagSafe لوازم جانبی به صورت مغناطیسی به پشت آیفون متصل می‌شوند، حتی می‌توانید یک کیف پول به پشت گوشی متصل کنید. اپل لوازم جانبی از جمله قاب‌ها و شارژر بی‌سیم را بر اساس این تکنولوژی طراحی و عرضه کرده است و تمامی لوازم جانبی آیفون های سری ۱۲ با پشتیبانی از قابلیت‌های مغناطیسی تحت برند MagSafe عرضه می‌شوند.

 

iphone_12_pro_magsafe2

اپل همچنین شارژر و هدفون آیفون را از درون جعبه آن حذف کرده و علت آن را حفظ سلامت محیط زیست بیان کرده است. تاثیر این کار بر محیط زیست مثل حذف کردن ۴۵۰ هزار ماشین از جاده‌هاست. اپل تا سال ۲۰۳۰ بصورت کامل از انرژی‌های پاک استفاده خواهد کرد و محصولات اپل تا سال ۲۰۳۰ قرار است که صفر درصد به محیط زیست آسیب بزنند.

 

iphone_12_pro_environment_packaging__

ظرفیت و قیمت آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در سه ظرفیت 128 ، 256 و 512 گیگابایت عرضه می شوند و خبری از ظرفیت 64 گیگابایت در آیفون 12 پرو نمی باشد.. قیمت آیفون ۱۲ پرو از ۹۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۲ پرو مکس از ۱۰۹۹ دلار شروع می شود.

 

iPhone 12 Pro 128GB : $999
iPhone 12 Pro 256GB : $1099
iPhone 12 Pro 512GB : $1299
iPhone 12 Pro Max 128GB : $1099
iPhone 12 Pro Max 256GB : $1199
iPhone 12 Pro Max 512GB : $1399

پیش فروش آیفون 12 پرو از تاریخ 16 اکتبر(25 مهر 1399) و آیفون 12 پرو مکس از تاریخ 6 نوامبر(16 آبان 1399) آغاز می شود . آیفون 12 پرو در تاریخ 23 اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) و آیفون 12 پرو مکس در تاریخ 13 نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) به بازار عرضه می شوند.

خرید آیفون 12 پرو

شما میتوانید آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی رسمی و کد رجیستری در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید