در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه یک سند یا نامه را در آیفون یا آیپد امضاء کنیم. در مثالی که این آموزش را با آن بررسی می کنیم یک نامه را که با ایمیل دریافت کرده ایم امضا می کنیم ، اما این مراحل را می توان برای اسناد یا PDF های باز شده از برنامه Files و جاهای دیگر استفاده کرد.

1. ابتدا سندی که می خواهید امضاء کنید را باز کنید، سپس در سمت راست بالای صفحه روی دکمه Markup که  آیکون آن با یک نوک قلم مشخص می باشد کلیک کنید.

آیفون_1

2. روی دکمه Add که با علامت + در گوشه سمت راست پایین صفحه مشخص می باشد کلیک کرده و گزینه Signature از منوی باز شده انتخاب نمایید.

آیفون_2

3. در صفحه ای که باز شده توسط انگشتتان می توانید در پایین صفحه که خط افقی قرار دارد امضاء کنید و سپس روی Done کلیک کنید.

آیفون_3

4. حالا امضاء خود را می توانید درگ کنید و در محلی که می خواهید امضاء آنجا باشد قرار دهید. همچنین در صورت نیاز می توانید اندازه ی امضاء را کم و زیاد کنید.

آیفون_4

5. زمانی که امضاء شما در محل مورد نظرتان قرار گرفت با انتخاب مجدد Markup در گوشه سمت راست بالای صفحه از صفحه خارج شوید. شما می توانید با انتخاب Share که آیکون آن در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد سند خود را ذخیره کنید و یا آن را چاپ کنید و یا آن را به اشتراک بگذارید و یا با کلیک بر روی Done آن را به سرعت ایمیل نمایید.

آیفون_5