راهنمای نصب اپلیکیشن ها

 

در بخش دانلودسنتر میتوانید جدیدترین اپلیکیشن های سیستم عامل مک را بطور اختصاصی و لینک مستقیم دانلود کنید. تمامی اپلیکیشن های بخش دانلود سنتر توسط کارشناسان پرشین اپل تک بررسی و درصورت داشتن پچ فعالسازی قبل از ارائه به شما عزیزان تست شده و همراه با اتوران اختصاصی آپلود و در سایت قرار داده خواهد شد. در این راهنما شما با انواع اپلیکیشن ها و روش نصب آنها آشنا خواهید شد، با ما در ادامه همراه باشید.

اتوران اپلیکیشن ها با فرمت dmg میباشد که بعد از دانلود فقط باید آنها را اجرا کنید.

۱. اپلیکیشن های کامل

این نوع اپلیکیشن ها بدون هیچ گونه روش فعالسازی یا مراحل نصبی میباشد که فقط باید آنها را در فولدر پیشفرض Applications قرار داده و آنها را اجرا کنید.

در اتوران نمایش داده شده شرتکات فولدر اپلیکیشن قراد داده شده است. کافی است اپلیکیشن مورد نظر خود را کشیده و در فولد پیشفرض Applications قرار دهید.

۲. اپلیکیشن های کامل همراه با پچ فعالسازی

این نوع اپلیکیشن ها دارای مراحل فعالسازی میباشد که بعد از قرار دادن آنها در فولدر پیشفرض Applications وارد بخش فعالسازی شده و مراحل مرتبط با آن را دنبال کنید.

در اتوران نمایش داده شده شرتکات فولدر اپلیکیشن قراد داده شده است. کافی است اپلیکیشن مورد نظر خود را کشیده و در فولد پیشفرض Applications قرار دهید. در فولدر فعالسازی، راهنما و فایل فعالسازی قرار داده شده است.

۳. اپلیکیشن های نصب شونده

این نوع اپلیکیشن ها دارای مراحل نصب مستقل بوده و باید آنها را اجرا کرده و مراحل نصب آنها را دنبال کنید.

بعضی از این نوع برنامه ها دارای فایل آپدیت بوده که باید بعد از نصب آن را اجرا کرده و مراحل را دنبال کنید تا برنامه با آخرین نسخه آپدیت شود.

دانلود اپلیکیشن های مک

شما در  بخش دانلود سنتر میتوانید جدیدترین اپلیکیشن های مک را با اتوران اختصاصی و همراه با لینک مستقیم دانلود کنید.

ورود به بخش دانلود سنتر