airpods-005

بررسی ایرپاد وایرلس
نوشته شده توسط واحد تحریریه پرشین اپل | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

 

 

بی سیم، بی زحمت، جادویی

فقط آن ها را از جعبه در بیاورید و آن ها آماده استفاده خواهند بود. آن ها را در گوشتان بگذارید و به سرعت به دستگاهتان متصل می شوند. حرف بزنید و صدای شفافتان را بشنوید. ایرپاد! سادگی و تکنولوژی در کنار هم. بهتر از همیشه. نتیجه به معنای واقعی کلمه جادویی است. بعد از راه اندازی یک مرحله ای، ایرپادها همیشه روشن بوده و به دستگاهتان متصل هستند. استفاده از آن ها هم به همین سادگی است. آن ها متوجه می شوند که در گوشتان هستند و وقتی درشان بیاورید موسیقی را متوقف می کنند. تجربه ایرپاد بی نظیر است، چه روی آیفون استفاده شان کنید و چه با اپل واچ، آیپد و یا مک. یک لمس تا سیری. صحبت با دستیار مورد علاقه تان مثل آب خوردن است. دو بار ایرپادتان را لمس کنید تا سیری را بدون درآوردن آیفون از جیبتان فعال کنید.

تمام امکانات فوق العاده ایرپاد با تراشه W1 ساخته اپل کار می کنند. تجربه ای بی سیم، کم مصرف و با صدایی فوق العاده. تراشه W1 باتری را به خوبی مدیریت کرده و می توانید تنها با یک بار شارژ تا ۵ ساعت از ایرپاد استفاده کنید. عملکرد ایرپاد بی سابقه است.

می فهمد کی صحبت می کنید. شتاب سنج صوتی متوجه صحبت کردنتان شده و با فیلتر کردن صدای اطراف، روی صدای شما تمرکز کرده و بهترین کیفیت را ارائه می کند. می فهمد کی گوش می دهید. حسگر اپتیکال و شتاب سنج تراشه W1 به صورت خودکار صدا را کنترل کرده و به شما امکان استفاده از یک یا هر دو ایرپاد را می دهد. ایرپاد به محض ورود به گوش شما فعال می شود.

قدرت باتری ۲۴ ساعته. ایرپاد میزان شارژ بی سابقه ۵ ساعت با یک شارژ را برایتان به ارمغان می آورد. جعبه آن ها نیز با ذخیره سازی چندین شارژ، امکان استفاده تا بیش از ۲۴ ساعت را فراهم می کند. شارژ لازم داری؟ تنها ۱۵ دقیقه در جعبه برایتان ۳ ساعت شارژ به ارمغان می آورد. برای اطلاع از میزان شارژ، ایرپاد را کنار آیفونتان نگه داشته و یا از سیری بپرسید، باتری ایرپادم چقدر است؟

صدای برتر
صدای بهتری از موسیقی و فیلم و… وارد گوشتان می شود. ایرپاد صدای غنی و با کیفیت AAC را برایتان پخش می کند. وقتی هم که صحبت می کنید، ایرپاد صدای محیط را ساکت کرده و صدای شما را به بهترین نحو انتقال می دهد.

نصب خودکار و انتقال بی دردسر
ایرپاد به سادگی به تمام دستگاه های اپل شما متصل می شود. ایرپاد به صورت همزمان به آیفون و آیپدتان متصل شده و صدا بین آن ها جا به جا خواهد شد. می خواهید روی مک و آیپدتان هم از آن ها استفاده کنید. به سادگی، می توانید روی آن دستگاه ها هم ایرپاد را انتخاب کنید.

بیش از ۲۴ ساعت باتری با جعبه
بیش از ۵ ساعت شارژ در یک وعده
۱۵ دقیقه شارژ مساوی با ۳ ساعت عمر باتری