بررسی اپل واچ سری دوم

نوشته شده توسط ابراهیم الهوئی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

تراشه GPS، مقاومت کامل در برابر آب تا عمق ۵۰ متری. پردازنده بسیار سریع و قدرتمند دو هسته ای جدید و صفحه نمایشگری دو برابر روشن تر از گذشته. سری دوم پر از ویژگی هایی است که شما را فعال و علاقه مند نگه می دارد. اپل واچ سری دوم برای تمام ورزش های شما ساخته شده است.

  

بهترین ساعت ورزشی

اپل واچ سری دوم دارای تراشه GPS بوده و به شما امکان کنترل ورزش تان بدون همراه بردن آیفون را می دهد.
می توانید در استخر یا دریا شنا کنید و با بچه هایتان به آب بازی مشغول شوید.
همچنین، شفاف ترین نمایشگر تاریخ اپل، خواندن آمار و ارقام را ساده تر می کند.

           

down

بدون آیفون هم می توان ورزش کرد. با تراشه GPS به کار رفته در اپل واچ سری دوم، این ساعت می تواند سرعت، مسافت و روند کلی ورزش شما را به دقت ثبت کند. بدون هیچ توقفی سیگنال را دریافت کرده و نیازی به انتظار برای برقراری کانکشن نخواهد بود. وقتی هم که کارتان تمام شد، می توانید مسیری که در آن دویده اید و همچنین نمودار سرعتتان را مشاهده کنید. حسگر ضربان قلب دائما ضربان قلبتان را کنترل می کند. می توانید آن را در کنار دیگر اطلاعات مهم در ارتباط با سلامتتان مشاهده کنید. اپل واچ سری دوم تا عمق ۵۰ متری ضدآب است. به این ترتیب می توانید وقتی به دریا یا استخر می روید، آن را در دستتان نگه دارید. از انجا که بلندگو را نمی توان بست و برای پخش صدا به هوا احتیاج دارد، اپل بلندگوهای مخصوصی ساخته که آب را به داخل راه می دهند اما بعدا با ایجاد لرزش هایی آن را به بیرون هدایت می کند.

مناسب برای تمام ورزش های شما
دارای تراشه GPS
حسگر ضربان قلب
مقاومت کامل در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
اپلیکیشن کامل Workout

در سری جدید اپلیکیشن Workout از بین دوازده نوع ورزش فضای باز و فضای بسته، شنا، دوچرخه سواری، دویدن و… انتخاب کرده و سپس اهدافتان را مشخص کنید. اپل واچ سری دوم با دقت فعالیتتان را محاسبه خواهد کرد. می توانید پنج فاکتور را مد نظر داشته و فعالیتتان را متوقف کنید. مثل تمام فعالیت های روزانه، فعالیت های ورزشی تان با پر شدن حلقه ها جلو می رود. حلقه های پیشینتان را مشاهده کنید و عملکردتان در طول زمان را بررسی کنید. شاید وقتش رسیده باشه تا اهداف جدیدی تعیین کنید. چه اهل دوچرخه سواری باشید و چه کوهنوردی و چه یوگا، می توانید از اپلیکیشن هایی که دوستشان دارید استفاده کرده و حلقه‌ های سلامتتان را پر کنید.

ایرپاد وایرلس

به صورت بی سیم با اپل واچ خود آهنگ گوش کنید. ایرپادهای جدید بهترین همراه برای این کار هستند و به صورت خودکار به ساعتتان متصل شده تا بتوانید بدون نیاز به آیفون ورزش کنید. عمر این ایرپادها یک روز است و تا وقتی شما کوتاه نیایید، آن ها هم کوتاه نخواهند آمد.

بررسی ایرپاد وایرلس ❯

  

محاسبه پیشرفته میزان ورزش

تمام فعالیت های ورزشی به حساب می آیند. چه راه بروید، چه سبد خرید حمل کنید و چه به باشگاه بروید،
ساعتتان متوجه خواهد شد.

           

down

حلقه های ورزش

کمتر بنشینید. بیشتر تحرک داشته باشید. بیشتر ورزش کنید. حلقه های ایستادن، تحرک و ورزش عملکرد روزانه تان را نشان داده و به ورزش بیشتر ترغیبتان می کنند. ببینید که اگر بیش از حد نشسته اید، بیشتر به فعالیت بپردازید. تعداد قدم هایتان را بشمارید و کالری هایی که می سوزانید را حساب کنید. فعالیت های ۳۰ دقیقه ای برای خودتان انتخاب کنید. نوتیفیکیشن ها به شما در کامل کردن حلقه هایتان کمک می کنند. اپل واچ سری دوم مرتبا شما را بروز می کند و از موفقیتتان برای تشویق بیشتر و بهتر شما استفاده می کند.

حلقه های میزان فعالیت
مربی
به اشتراک گذاشتن میزان فعالیت
دست آوردها

فعالیت هایتان را با دوستان و اعضای خانواده تان به اشتراک گذاشته و آن ها را مقایسه کنید. وقتی دوستانتان حلقه هایشان را تکمیل می کنند نوتیفیکیشن دریافت می کند و می توانید به تشویق یا کل کل با آن ها بپردازید. وقتی به اهدافتان دست یافته و رکورد خود را می شکنید، اپل واچ سری دوم با شما به خوشحالی می پردازد. با هر دستاورد، مدالی مخصوص خواهید گرفت که می توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

apple-watch-s2-015تندرسی برای همه است. اپل واچ سری دوم با الگوریتم های جدیدی فعالیت های ورزشی کسانی که از ویلچر استفاده می کنند را نیز محاسبه می کند. دو ورزش مخصوص ویلچر هم موجود می باشد.

  

ابزاری قدرتمند برای تندرستی

از آنجا که اپل واچ همیشه با شما خواهد بود، می تواند به شما کمک کند بیشتر حواستان به سلامتتان باشد.
می توانید ضربان قلبتان را کنترل کرده و استرس و فشار عصبی روزمره را تحت کنترل داشته و اپلیکیشن هایی مناسب
برنامه روزانه تان دانلود کنید. به این ترتیب، گزارش کامل تری از «خود» دریافت خواهید کرد.

           

down

حسگر ضربان قلب

هر موقع خواستید به دکتر مراجعه کنید. حسگرهای مخصوص اپل واچ سری دوم ضربان قلب شما را اندازه گرفته و آن را برای آیفونتان ارسال می کند. به این ترتیب می توانید ضربان قلبتان را کنترل کرده و از روندش در طول روز آگاه شوید. علاوه بر ضربان قلب، اپلیکیشن Health سایر اطلاعاتتان را در یک جا ذخیره کرده و می توانید آن ها را در یک نگاه مشاهده کنید. می توانید نمای کارنامه تان را شخصی سازی کرده و نگاهی دقیق تر به بخشی خاص انداخته و روندتان در طول زمان را مشاهده کنید.

حسگر ضربان قلب
اپلیکیشن Breathe
اپلیکیشن های جانبی سلامت
اپلیکیشن Health

نفس بکشید

ذهنتان را ساکت کنید. بدنتان را آرام. با اپلیکیشن Breathe که اپل در نسل سوم سیستم عامل watchOS قرار داده میتوانید به همراه انیمیشن زیبا و نوتیفیکیشن هایش آرام شوید. این اپلیکیشن به شما تمرین دقت بیشتر به تنفستان را می آموزد.

  apple-watch-s2-023

چه چیزی مناسب شماست؟ اپلیکیشن های مناسب نقش مهمی در حفظ رژیم و با برنامه جلو رفتن دارند.
اپل واچ سری دوم بهترین گزینه های ممکن را پیش روی شما خواهد گذاشت.

  

دستیاری تمام وقت

با تماس و مسیج، ضربه ای مختصر روی مچتان حس خواهید کرد. در یک چشم به هم زدن به اپلیکیشن های محبوبتان
دسترسی خواهید داشت. با استفاده از سیری کارهایتان را انجام می دهید. با اپل واچ سری دوم می توانید اطلاعاتی دقیق
و کارهای مهمی را روی مچتان انجام دهید، بدون هیچ دردسری. به این ترتیب دیگر لازم نیست روزتان را متوقف کنید.

         

down

اپلیکیشن ها و نوتیفیکیشن ها

هرگز آنچه مهم است را از دست نمی دهید. اپل واچ سری دوم شما را بروز نگه داشته و در طول روز اطلاعات در اختیارتان خواهد گذاشت. پردازنده دو هسته ای جدید و قدرت بیشتر گرافیکی عملکرد اپلیکیشن ها را بهبود بخشیده و انیمیشن ها را روان تر از همیشه می کند. با سیستم عامل watchOS 3 اپلیکیشن هایتان در یک چشم به هم زدن اجرا شده و به روز خواهد بود. صفحه نمایشگر دو برابر روشن تر هم همه چیز را آسان تر می کند، حتی زیر نور آفتاب.

اطلاعات اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به صفحه ساعتتان افزوده و با یک نگاه از همه چیز مطلع شوید. با یک لمس اپلیکیشن ها را باز کرده و تنها با یک سوایپ صفحه ساعتتان را تغییر دهید. هر لحظه، صفحه خاصی را می طلبد.

داک و سیری

اپلیکیشن های محبوب. آماده به خدمت. دکمه کناری را لمس کرده و داک را باز کنید. به این ترتیب وارد لیستی از برنامه های پرمصرفتان خواهید شد. اپلیکیشن ها فورا اجرا شده و همیشه بروز خواهند بود. آخرین اخبار و گزارش آب و هوا و وضعیت بورس، همیشه در دسترس خواهند بود.

شما فقط لب تر کنید، ایمیل ها و مسیج های جدیدتان را دریافت کنید. آهنگی که در ذهنتان گیر کرده را اجرا کنید. از حلقه های سلامتتان گزارش بگیرید. سیری می تواند به شما کمک های زیادی کند. فقط مچتان را بالا گرفته و بگویید “هی سیری” و کارتان را بگویید.

اپل واچ سری دوم دارای دو بدنه ۳۸ و ۴۲ میلیمتری است. اپل واچ سری دوم در بدنه های آلومنیومی و با رنگ های طلایی، رزگلد، نقره ای و خاکستری فضایی و همچنین بدنه استیل نقره ای و مشکی فضایی با بندهایی متنوع به فروش می رسد. قیمت این مجموعه از ۳۶۹ دلار آغاز می شود. قیمت اپل واچ ادیشن سرامیک جدید نیز از ۱۲۴۹ آغاز می شود. قیمت اپل واچ نایکی پلاس هم از ۳۶۹ دلار آغاز شده و اپل واچ هرمس نیز حداقل ۱۱۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. مجموعه بسیار زیبا و کاملی از بندهای متنوع برای اپل واچ از همین امروز قابل خریداری هستند. اپل واچ نایکی پلاس هم از تاریخ ۹ سپتامبر آماده پیش خرید بوده و در اواخر اکتبر روانه بازار می شود. اپل واچ هرمس در جمعه ۲۳ سپتامبر به بازار می آید. اپل واچ سری دوم نیازمند آیفون ۵ به بالا به همراه iOS 10 یا جدیدتر خواهد بود.