iPad Pro

محصولی بسیار قدرتمندتر از لپ تاپ های رومیزی با کاربری لذت بخش وآسان
بازطراحی صفحه نمایش رتینا ، تصویری آنچنان واقعی خلق کرده که انگار شما قادر به لمس آن هستید و همگی اینها تحت سیستم عامل iOS برترین سیستم عامل موبایلی دنیا انجام می گیرد. آیپد پرو همه ی آن چیزیست که شما می خواهید. عالی تر از همیشه .

پیشرفته ترین صفحه نمایش دنیا
آیپد همیشه تجربه های چند لمسی را ارائه می دهد. بازطراحی دوباره صفحه نمایش رتینا استانداردهای جدیدی را معرفی می کند. رفلکس نور کمتر شده و شفافیت تصویر به وضوح بیشتر شده است و قدرت پاسخگویی بسیار بالاتر رفته است.شما این وضوح و شفافیت و سرعت  را وقتی در سایت های مختلف در حال جستجوهستید یا بازی های 3 بعدی را انجام می دهید احساس خواهید کرد.

 

 

صفحه نمایش جدید 10.5 اینچی
صفحه نمایشی آیپد پرو 10.5 اینچی حدوداً 20درصد بزرگتر از مدل قبلی 9.7 اینچی است در نتیجه شما فضای بزرگتری برای انجام کارهایتان دارید و صفحه کیبوردی فول اسکرین به شما ارائه می دهد. هم چنان براحتی قابل حمل می باشد.

120Hz سرعت بازآوری.  شما تا بحال چنین چیزی را تجربه نکرده اید.
آیپد پرو 10.5 اینچ  با سرعت 120هرتز خود را رفرش می کند. در نتیجه فیلم ها و تصاویر واضح و دیدنی بنظر می رسند و بازی ها بسیار جذاب تر و زنده تر از قبل خواهند بود . در کنار اینها تصویر بسیار زیباست. چه شما با انگشت خود با آیپد کار کنید یا قلم اپل، در هر دو حالت پاسخگویی بالاتری را حس خواهید کرد.

 

600 نیت روشنایی
وضوح بالاتر تصویر و روشنایی 600 نیتی در آیپد پرو جدید

وسعت نمایش رنگ P3
با وسعت رنگی گسترده P3، رنگ های سبز و قرمز بسیار زنده تر از رنگ های واقعی و طبیعی دیده می شوند نه فقط این دو رنگ بلکه کلیه رنگ ها در این صفحه نمایش بسیار زیبا دیده خواهند شد.
1.8% بازتاب پذیری
صفحه نمایش جدید آیپد پرو طوری طراحی شده که کمترین بازگشت نور به چشم را داشته باشد و شما بتوانید به راحتی در هر فضایی ساعت ها با آیپد خود کار کنید بدون اینکه چشمان شما خسته شود.

 

چند کاره
کارها بعد از این آسان تر انجام خواهند شد. به لطف iOS11  با آیپد پرو و سایر وسایل خیلی راحت با اپلیکشن های روزمره کار کنید. شما با استفاده از Slide Over یا Split View می توانید با چند برنامه هم زمان کار کنید. براحتی می توانید عکسی را در فتوشاپ ادیت کنید و هم زمان یک صفحه ی وب بسازید. یا می توانید وقتی در سافاری تعطیلات بعدی خود را رزرو می کنید در تقویم خود نیز برنامه هایتان را ثبت کنید. آیپد پرو و iOS11 برای هم ساخته شده اند.

کارایی
قدرتمند تر از بیشتر از لپ تاپ ها
تراشه A10X فیوژن و معماری 64 بیتی قدرت بی نظیری را فراهم می سازد. شما می توانید ویدیوهایی باکیفیت 4K را به راحتی ویرایش کنید.رندرهای 3D بطور استادانه ای طراحی شده اند که فایل های بسیارسنگین و پیچیده را طراحی کنید.همه اینها را شما در یک دستگاه دارید و 1 روز تمام عمر باطری آن می باشد.

تراشه A10X فیوژن
تراشه فیوژن وظایف پیچیده و سنگینی را انجام می دهد ،پروژه هایی شبیه  رندر فایل های 3D ، ادیت فایل های ویدیویی 4K ، بازی های جذاب و سنگین بدون کوچکترین دردسری . سرعت پردازشگر آیپد پرو 10.5 اینچ 30% بیشتر از آیپد پرو 9.7 می باشد .

 

 

ISP
پردازشگر سیگنال تصاویر
پردازشگر سیگنال تصویر را اپل در آیپد پرو طوری طراحی کرده که تصویر و ویدیوهای شما را بطور شگفت انگیزی ثبت و ضبط می کند. سرعت گرافیک آیپد پرو 10.5 اینچ 40% بیشتر از آیپد پرو 9.7 می باشد .

بیش از 10 ساعت عمر باطری
با باطری آیپد پرو 10.5 اینچ می توانید کل روز خلاق و توانا باشید .

 

 

Apple Pencil
با قدرت رفلکس بالای آیپد پرو جدید  Apple pencil بسیار سریعتر و طبیعی تر کار خواهد کرد. قلم های دیگر نمی توانند اینگونه بنویسند، علامت گذاری کنند و با چنین طیف رنگی طراحی کند.
یادداشت های فوری
هر زمان که احساس کردید دوست دارید قلم خود را در دست بگیرید بر روی Lock Screen آیپد خود فشار دهید بنویسید و طراحی کنید و یادداشت بردارید.
علامت گذاری فوری
با قلم اپل اسناد و مدارک را حفظ کنید در حاشیه ی فایل های PDF خود هرچه می خواهید بنویسید و بر روی اسکرین شات ها نوشته هایی را اضافه یا پاک کنید.

 

طراحی های درون خطی
به راحتی طراحی کنید طراحی ها را مدیریت کنید و فایل ها را ارسال کنید و ایمیل ها را دریافت و ارسال کنید.
جستجوی نوشته ها
به راحتی بدنبال نوشته ها و کاراکترهای مختلف بگردید. پس می توانید حالا هرچه می خواهید بنوسید و بعدا به راحتی آن را پیدا کنید.

 

iOS 11
یک جهش به یادماندنی برای آیپد
آیپد پرو جدید با iOS11 دیگر مانند سایر آیپدها نیست. مشخصات و قابلیت های جدید بطور بنیادی کار شما را تغیر خواهند داد و تجربه ای قدرتمند و شخصی از کار کردن با آیپد برای شما می سازند.حالا شما هرآنچه که در ذهن دارید را می توانید انجام دهید.

Dock
داک جدید این امکان را می دهد که به برنامه های قبلی خود براحتی دسترسی پیدا کنید و این مشخصه برای زمانی که می خواهید چند کار را هم زمان انجام دهید یا مکان یابی کنید بسیار کارا خواهد بود.

Files
اپلیکشن جدید فایلز همه ی فایل های شما را یکپارچه در اختیارتان قرار می دهد. نه فقط فایل های درون آیپد شما را بلکه کلیه فایل های درون iCloud و سایر سرویس هایی مانند DropBox  یا Box

Drag & Drop
Drag & Drop قابلیت انتقال و جابجایی راحت فایل ها را فراهم می آورد. شما فقط با قرار دادن انگشت خود بر روی صفحه آیپد می توانید براحتی فایل ها، عکس و تصاویر و .. را از اپلیکیشنی به اپلیکیشن دیگر انتقال دهید و هرکجا که می خواهید قرار دهید.

App Switcher
با اپ سویچر شما آنقدر سریع می توانید ار برنامه ای به برنامه ای دیگر بروید که انگار پلک زده اید. حتی در ترکیب چند برنامه و کار هم زمان با چند برنامه هم این سرعت بوضوح بر کار شما تاثیر می گذارد.

Multitasking
برنامه کار هم زمان با چند برنامه باز طراحی شده و همراهی Slip Over و Split View خستگی را از تن شما به در می کند.

قدرت آیپد پرو 10.5 اینچ
1.3 میلیون برنامه
آیپد یک وسیله راحت برای بازی، یادگیری و کار است. دربیش از 1 میلیون اپلیکیشن  طراحی شده سرعت پردازش و چندین کاره بودن و چیپ های قدرتمند خود را نشان خواهند داد و این می تواند روش انجام کارهای شما را تغییر دهد.

 

طراحی
بسیار سبک اما بسیار توانمند
تصور کنید  آیپدی زیبا و شکیل صفحه نمایش با کیفیت، مجموعه توانمند و کارا از قطعات ، دو دوربین ، وای فای فوق سریع و باتری با طول عمر طولانی همه جا می تواند همراه شما باشد و شما قادر خواهید بود هرچه دوست دارید را عملی کنید.

 

 

Wireless
با وای فای 802.11ac و LTE پیشرفته  فایل و صفحات را جستجو کنید و فایل ها ، عکس و ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از Apple SIM سیم کارت های تمام کشورهای دنیا برای آیپد شما قابل استفاده خواهد بود. (البته این قابلیت در ایران وجود ندارد!)

Up to 866 Mbps Wi-Fi
Supports 25 LTE bands
Up to 450 Mbps via LTE

 

 

دوربین
دوربین آیپد پرو مانند دوربین آیفون 7 خواهد بود
دیافراگم 1.8 این امکان را فراهم می آورد که بتوانید در نورهای کم و بی کیفیت تصاویر و ویویدهایی با کیفیت ثبت و ضبط کنید. سلفی های بی نظیری با بازطراحی آیپد در گالری آیپد شما ثبت خواهد شد
دوربین پشت آیپد پرو 10.5 اینچ 12 مگاپیکسل . دوربین جلو 7 مگاپیکسل می باشد

تاچ آی دی
تاچ آی دی جدید هم چنان دسترسی آسان شخص شما و امنیت اطلاعات شما را در کنار هم فراهم می آورد. با تاچ آی دی می توانید برای خرید با Apple Pay از اپ استور و سایر سایت ها اقدام کنید. سرعت تاچ آی دی جدید 2 برابر تاچ آی دی قبیل می باشد .

Smart Keyboard
صفحه کلید هوشمند کامل در دو سایز 10.5 و 12.9 فراهم است هرگاه شما بخواهید. این صفحه کلید بسیار سبک است و حمل و نقل آن بسیار آسان است

 

انجام پروژه ها در آیفون و آیپد به صورت همرمان
نوشتن ایمیل خود را در آیفون خود آغاز کنید و در آیپد به پایان برسانید. یا عکس و فایل های خود را در آیفون انتخاب کنید و در آیپد خود ذخیره کنید.  بطور بی سیم می توانید به وسیله AirDrop هرچه را می خواهید به دستگاه های خود انتقال دهید. اپل واچ و مک و آیفون و آیپد شما همگی باهم سازگار و همراه هستند.

iCloud جایی برای نگهداری اطلاعات مهم شما
آیکلود کلیه عکس ، ویدیو و فایل های شما را ذخیره و به روز نگه می دارد و امکان دسترسی به آنها را از کلیه دستگاه ها خواهید داشت.

لوازم جانبی
با وسایل جانبی مانند کیس چرمی زیبا و بادوام آیپد ، Apple Pencil و Smart KeyBoard و سایر لوازم جانبی ، بسیار آسان و مطمئن با آیپد خود همراه خواهید بود و هر روز بیشتر و بیشتر عاشق وقت گذرانی با آیپد جدید خود خواهید شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام