آیفون 8

یک ذهن زیبا

آیفون 8 یک طراحی تمام شیشه ای را معرفی می کند . محبوب ترین دوربین دنیا حالا بهتر از قبل هم شده است . باهوش ترین و قدرتمندترین پردازشگری که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است در آیفون 8 استفاده شده است . قابلیت شارژ بی سیم به آیفون 8 اضافه شده است که البته کار ساده ای نمی باشد .همچنین دارای قابلیت واقعیت افزوده می باشد قابلیتی که قبلاً هرگز وجود نداشته است . آیفون 8 نسل جدید آیفون می باشد .

آیفون 8 از 15 سپتامبر 2017 قابل پیش خرید می باشد و از 22 سپتامبر 2017 به خریداران عرضه خواهد شد .

طراحی

یک آیفون که با شیشه طراحی و ساخته شده است
ش

آیفون 8 از یک طراحی تمام شیشه ای بهره می برد . پشت و روی آیفون 8 شیشه ای می باشد که بادوام ترین شیشه به کار رفته در گوشی های هوشمند تا به امروز می باشد . دور گوشی از بهترین نوع آلومینیوم که رنگ آن با رنگ بدنه شیشه ای همسان و متناسب می باشد پوشیده شده است . در سه رنگ خاکستری جدید ، نقره ای و طلایی جدید .
پردازش جوهری 6 لایه ای در بدنه شیشه ای آیفون 8 ، رنگ های دقیق تر و عمیق تر و شفاف تری را ایجاد می کند .

مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

آیفون 8 از طراحی دقیق مهندسی بهره می برد که آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم و نفوذ ناپذیر می کند .

شارژر بی سیم

طراحی شیشه ای پشت بدنه قابلیت شارژ بی سیم در آیفون 8 را ممکن می سازد . شارژ وایرلس از استاندارد Qi پشتیبانی خواهد کرد و این به این معنی می باشد که آیفون 8 قابلیت شارژ با استند های مختلف شارژ بی سیم را خواهد داشت از جمله شارژر های بی سیم هتل ها ، کافه ها ، فرودگاه ها در سراسر دنیا . دو برند Belkin و Mophieنیز شارژر بی سیم برای آیفون 8 طراحی کرده اند که این کالاها در اپل استور قرار داده شده اند و امکان خرید آنلاین آنها وجود دارد .

سایز

آیفون 8 در دو سایز 4.7 اینچ و 5.5 اینچ با صفحه نمایش جدید و فوق العاده Retina HD عرضه می شود .

صفحه نمایش Retina HD

با قابلیت جدید True Tone

صفحه نمایش آیفون 8 دارای قابلیت جدید True Tone می باشد . تکنولوژی True Tone از سنسور نور محیط 4 کاناله استفاده می کند و به صورت اتوماتیک رنگ سفید را تنظیم می کند تا متناسب با میزان نور محیط باشد . این تکنولوژی برای داشتن یک تجربه بهتر در نمایش انواع محیط با رنگ ها و نورهای مختلف فوق العاده است . در iPhone 8 عکس ها بسیار طبیعی می باشند و چشم را خسته نمی کنند .

این صفحه نمایش بسیار زیباتر از قبل شده است . با وسعت رنگی گسترده ، بهترین دقت رنگ و قابلیت لمس 3 بعدی (3D Touch)  . همه چیز روی صفحه نمایش آیفون 8 بسیار درخشان تر و واقعی تر از قبل می باشد .

صفحه نمایش iPhone 8 دارای زاویه دید گسترده می باشد . دامنه وسیع پیکسل ها به شما امکان یک دید فوق العاده از هر زاویه را خواهد داد .

 

دوربین

محبوب ترین دوربین دنیا ، بهتر از همیشه

 

آیفون 8 از سنسورهای جدید بهره می برد  و به دوربین پیشرفته 12 مگاپیکسلی مجهز می باشد با سنسورهای بزرگتر و سریعتر از آیفون 7 . دارای فیلتر های رنگی جدید و پیکسل های عمیق تر . دارای قابلیت جدید تثبیت کننده تصویر نوری (Optical Image Stabilization) برای عکس ها و ویدیو ها .

 

 

حالت پرتره

حالت پرتره در آیفون 8 بهتر از قبل شده است . تصویر جلو بسیار شارپ تر و فیلتر محو در پس زمینه بسیار طبیعی تر و زیباتر از قبل شده است .

 

قابلیت Portrait Lighting

دوربین دوگانه و قابلیت جدید تشخیص چهره اثراتی نظیر یک استودیوی پرنور عکاسی را در تصاویر پرتره شما ایجاد می کنند .

 

 زوم اپتیکال

زاویه دید وسیع و لنز تل فوتو در آیفون 8 پلاس قابلیت زوم اپتیکال را فراهم می سازند . همچنین زوم دیجیتال تا 10 برابر برای عکس ها و 6 برابر برای فیلم ها می باشد.

ویدیوهای اسلوموشن 240 فریم در ثانیه با کیفیت 1080pدوربین‌های جدید برای قابلیت AR هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

توانایى کم و زیاد کردن نور: با استفاده از این قابلیت می‌توانید نورپردازی های مختلفی را برروی عکس خود اعمال کنید.

 

پردازنده A11 Bionic

باهوش ترین و قدرتمندترین پردازشگری که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است.

آیفون 8 به پردازشگر قدرتمند A11 با نام A11 Bionic مجهز می باشد . این پردازشگر دارای 4 هسته با راندمان بسیار بالا است که 70% قوی تر از پردازشگر A10 می باشد ، و همچنین دارای 2 هسته ی اجرایی که 25% سریعتر از قبل خواهد بود.

 

 

نسل دوم کنترلر قدرت بیشتری را زمانیکه به آن نیازمندید ایجاد می کند ، البته با همان میزان مصرف باطری در قبل .

 

 

پردازشگر گرافیکی 3 هسته ای (GPU) که جدیداً توسط اپل طراحی شده است 30% سریعتر از پردازشگر A10 می باشد . این پردازشگر کمک می کند که در تاریکی تصاویر با کیفیت تری ثبت شوند .

Air Power

شارژر بی سیم اپل

اپل برای شارژ بی سیم iPhone 8 یک استند شارژ بی سیم چند کاره طراحی کرده است . این شارژر بی سیم اپل Air Power نام دارد که قبلیت شارژ آیفون های جدید ، اپل واچ و AirPods را خواهد داشت . شما در هر نقطه از سطح ایرپاور می توانید دیوایس های خود را قرار دهید و آنها را شارژ کنید .

 

اسپیکر

اسپیکر های استریو در آیفون 8 دوباره طراحی و بهینه شده اند ، که 25% صدای بلندتر و باس عمیق تر از آیفون 7 خواهند داشت . با اسپیکر جدید و قدرتمند آیفون 8 از شنیدن موزیک ها و تماشای فیلم ها و همچنین هنگام مکالمه بیشتر لذت ببرید .

 

ژیروسکوپ و شتاب سنج در آیفون ۸ بهبود یافته است و عملکرد آیفون در بازی ها بهتر و بهتر شده است.
آیفون 8 از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.

آیفون ۸ و ۸ پلاس در دو ظرفیت ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهند شد.

رنگ هاى آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس : خاکستری ، طلایی و نقره ای

 

قیمت آیفون ٨ با ظرفیت ۶۴ گیگ: ۶٩٩ دلار
قیمت آیفون ٨ باظرفیت ٢۵۶ گیگ: ٨۴٩ دلار
قیمت آیفون ٨ پلاس با ظرفیت ۶۴ گیگ: ٧٩٩ دلار
قیمت آیفون ٨ پلاس با ظرفیت ٢۵۶ گیگ: ٩۴٩ دلار

 

 

 

 

خرید آیفون 8

شما میتوانید آیفون 8 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید