اپل واچ سری 5

 

Apple Watch Series 5

 

 

 

صفحه نمایش

نمایشگر جدید اپل واچ سری 5 همواره روشن خواهد بود و نور آن در زوایای مختلف کم و زیاد می شود، بدین ترتیب  همیشه می توانید واچ فیس و زمان را مشاهده نمایید . در صورتی که مچ دستتان را بچرخانید، نمایشگر به بالاترین حد روشنایی خود می‌رسد.

نمایشگر LTPO OLED نسل جدید اپل واچ دارای 1000 نیت روشنایی می باشد.

سری پنجم اپل واچ همانند اپل واچ سری 4 در دو سایز 40 و 44 میلیمتر عرضه می گردد.

بدنه

اپل واچ سری 5 در چهار مدل و جنس بدنه مختلف شامل بدنه آلومینیوم ، بدنه استیل ، بدنه تیتانیوم و بدنه سرامیک طراحی و عرضه می گردد. قابل توجه است که بدنه آلومینیوم از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافت شده تولید می‌شود. همچنین بدنه تیتانیوم برای اولین بار است که در اپل واچ عرضه می گردد.

مدل های مختلف اپل واچ 5

نسل پنجم اپل واچ نیز در دو مدل GPS و GPS + Cellular عرضه می شود، در مدل GPS شما امکان دریافت و ارسال پیام ، مکالمه ، دریافت اعلان های مختلف را در زمانیکه به آیفون و اینترنت آیفون متصل هستید خواهید داشت اما در مدل GPS + Cellular شما تمام این امکان ها و قابلیت ها را حتی بدون اتصال به آیفون و از طریق اتصال به اینترنت سیم کارت eSim خواهید داشت.

شروع قیمت نسخه GPS اپل واچ سری 5 از 399 دلار و نسخه سلولار از 499 دلار می باشد .

اپل واچ 5 همانند سری های قبلی در مدل نایکی و مدل هرمس با بندهای متنوع  و جدید عرضه می شود .

مدل معمولی اپل واچ با بدنه های آلومینیومی و استیل و مدل ادیشن اپل واچ سری 5 با بدنه های تیتانیوم و سرامیک با بندهای زیبا و متنوع عرضه می شود.  

اپلیکیشن

 

 

با اپلیکیشن ECG می توانید ضربان قلب و نوار قلبتان را روی اپل واچ مشاهده نمایید و گزارش های مختلفی از آن را برای پزشک یا مراکز درمانی مورد نظرتان ارسال نمایید.

 

 

 

اپل واچ سری 5 با بهره گیری از اپلیکیشن Noise قابلیت اندازه گیری صدای محیط را دارا می باشد و اگر میزان نویز و صدای اطراف شما بالاتر از حد استاندارد و طبیعی باشد به شما هشدار خواهد داد .

 

اپلیکیشن جدید Cycle Tracking در اپل واچ سری 5 برای قاعدگی خانم ها طراحی شده است و امکان ثبت اطلاعات در مورد چرخه قاعدگی را آسان می کند.

اپل واچ سری 5 دارای مقاومت در برابر آب تا 50 متر می باشد که  با شاخص های پیشرفته تمرین و ورزش در اپلیکیشن workout و بهره گیری از GPS  پیشرفته، بسیار مناسب برای انجام ورزش های مختلف در محیط های مختلف می باشد و فاکتورهای تمرینی مورد نظر شمارو به خوبی بررسی و به شما در قالب هشدار ها و یا گزارش های مختلف اعلام می کند.

اپلیکیشن جذاب Activity ، حلقه های فعالیت پیشرفت شما را ردیابی می کند و به شما القا می کند هر روز کمتر بنشینید ، بیشتر حرکت کنید و ورزش کنید. شما حتی می توانید در چالش های مختلف با دوستان خود رقابت کنید.

توسط نسل پنجم اپل واچ می توانید از طریق سرویس موزیک اپل (Apple Music) به بیش از 60 میلیون آهنگ مختلف دسترسی داشته باشید و با بهره گیری از ایرپاد در هر کجا که هستید می توانید از این موزیک ها لذت ببرید به ویژه در هنگام ورزش و یا پیاده روی.

 

اپل واچ سری 5_اپلیکیشن

 

 

 

سنسورها

ویژگی جدید اپل واچ سری ۵، قطب نمای داخلی آن است که باعث می‌شود Apple Maps بدون وابستگی به آیفون با دقت بیشتری به مسیر‌یابی کاربران کمک کند.

اپل واچ سری 5 همچنین دارای سنسورهای ارتفاع سنج ، فشارسنج ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور نوری قلب ، سنسور الکتریکی قلب می باشد. همچنین سنسور نور محیط در اپل واچ جدید بهبود یافته است.

سایر ویژگی های اپل واچ سری 5

  • قابلیت تماس اضطراری در تمام مدل‌های سلولار که در ۱۵۰ کشور جهان در دسترس می باشد
  • دارای Wi-Fi (802.11b/g/n 2.4GHz)
  • دارای Bluetooth 5.0
  • دارای پردازنده S5 with 64-bit dual-core
  • دارای چیپ وایرلس W3
  • دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی
  • دارای 18 ساعت عمر باطری
  • دارای سیستم عامل watchOS 6

 

اپل واچ سری 5 با بدنه آلومینیومی

40 میلیمتر (GPS): 399$

44 میلیمتر (GPS): 429$

اپل واچ سری 5 با بدنه استیل

40 میلیمتر (GPS+Cellular): 699$

44 میلیمتر (GPS+Cellular): 749$

اپل واچ سری 5 با بدنه تیتانیوم

40 میلیمتر (GPS+Cellular): 799$

44 میلیمتر (GPS+Cellular): 849$

اپل واچ سری 5 با بدنه سرامیک

40 میلیمتر (GPS+Cellular): 1299$

44 میلیمتر (GPS+Cellular): 1349$

خرید اپل واچ سری 5

شما میتوانید اپل واچ سری 5 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید