AirPods Max

ایرپاد مکس

 

ایرپاد مکس_1

 

اپل در روزهای آخر سال 2020 یک سورپرایز کوچک برای کاربران خود داشت، اپل در تاریخ 8 دسامبر برابر با 18 آذر 1399 از یک هدفون رو گوشی با نام ایرپاد مکس (AirPods Max) رونمایی کرد.

صدا

ویژگی های مهمی که در ایرپاد پرو به کار رفته اند در AirPods Max نیز مشاهده می شوند، ایرپاد مکس دارای قابلیت حذف نویز و همچنین transparency می باشد. قابلیت حذف نویز تمامی صداای محیط را حذف می کند و قابلیت transparency برعکس آن عمل می کند و با فعال کردن آن صداهای محیط به گوش می رسند. اپل یک دکمه روی این هدفون قرار داده که با فشار دادن آن می توان یکی از این دو حالت را انتخاب و فعال کرد. همچنین امکان تغییر اکولایزر نیز در آن وجود دارد و صدای محیط را می تواند به شکل سه بعدی شبیه سازی کند.

یکی دیگر از ویژگی های ایرپاد مکس که قبلاً در ایرپاد پرو به کار رفته بود، بهره گیری از تجهیزات تطبیقی (Adaptive EQ) می باشد که به صورت خودکار آهنگ ها را بر اساس نوع شکل گوش تنظیم می کند برای رسیدن به یک صدای عالی و با کیفیت .

AirPods Max دارای طراحی آکوستیک می باشد و از درایور 40 میلیمتری برای ایجاد بیس عمیق و شفاف بهره می برد.

 

ایرپاد مکس_2

Digital Crown

نکته جالب و جدید در ارتباط با ایرپاد مکس استفاده از Digital Crown می باشد، این پیچ کنترلی قبلاً در اپل واچ نیز استفاده شده است و اپل برای کنترل بهتر آهنگ و صدا آن را در هدفون جدید خود به کار گرفته است. کنترل میزان صدا ، تغییر آهنگ و رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی ، پخش یا متوقف کردن موسیقی، پاسخ دادن به تماس‌ها و فعال کردن سیری را می توان با Digital Crown انجام داد.

طراحی

ایرپاد مکس در 5 رنگ خاکستری ، نقره ای ، آبی ، سبز و صورتی عرضه می شود. البته امکان شخصی سازی آن در هنگام سفارش وجود دارد می توان رنگ های مختلف را با هم ترکیب و یک ایرپاد مکس با رنگی خاص و جدید سفارش داد.

قسمت نگهدارنده ایرپاد بر روی سر دارای طراحی جالب و جدیدی می باشد که به شکل یک شبکه کشباف طوری می باشد و سعی شده بسیار سبک و با حداقل وزن و فشار بر روی سر طراحی شود ، همچنین دارای بازوهای تلسکوپی می باشد که می توان اندازه آن را کم و زیاد کرد و در جای مناسب ثابت باقی می ماند. فریم دور و قاب درایورها نیز استیل ضد زنگ می باشد.

ایرپاد مکس همچنین دارای یک اسمارت کیس می باشد که قابلیت شارژ ایرپاد را دارا می باشد و در جعبه ایرپاد قرار دارد و نیازی به سفارش جداگانه آن نیست.

 

ایرپاد مکس_اسمارت کیس

 

وزن ایرپاد مکس 384 گرم و وزن کیس آن 134 گرم می باشد که البته این وزن برای یک هدفون وزن بالایی به نظر می رسد.

اپل در طراحی گوشی‌های ایرپاد مکس از از فوم حافظه‌دار استفاده کرده است ، این فوم فرم سر و گوش‌های کاربر را به خود می گیرد و به همان شکل باقی می ماند و به نوعی در فوم ثبت می شود.

 

design_AirPods Max_mesh

پردازنده H1

هر درایو ایرپاد مکس دارای یک پردازنده H1 می باشد که سخت افزار و نرم افزار را کنترل می کند و امکان اجرای قابلیت های مختلف روی آن را فراهم می کند.

 

سنسورها

در هر درایو ایرپاد مکس در گوش چپ و گوش راست یک سنسور نور (Optical sensor) یک سنسور موقعیت (Position sensor) یک سنسور برای تشخیص کیس ایرپاد (Case detect sensor) و یک سنسور شتاب سنج (Accelerometer) قرار دارد . همچنین در درایو گوش چپ یک سنسور ژیروسکوپ (Gyroscope) تعبیه شده است.

 

باطری

با یک بار شارژ می توان تا 20 ساعت به موسیقی گوش کرد و یا مکالمه کرد. با 5 دقیقه شارژ میتوان تا 1.5 ساعت به موسیقی گوش داد.
AirPods Max دارای یک اسمارت کیس زیبا می باشد که قابلیت شارژ ایرپاد را دارد، همجنین توسط کابل لایتنینگ می توان آن را شارژ کرد.

AirPods Max_audio_2

قیمت ایرپاد مکس

قیمت ایرپاد مکس ۵۴۹ دلار است که از زمان معرفی قابل پیش خرید بر روی سایت اپل می باشد و از هفته آینده یعنی 16 دسامبر عرضه می شود. این قیمت در مقایسه با رقبای اصلی اپل در این بازار قیمت بالایی یه نظر می رسد ، باید دید اپل می تواند سهم مورد نظر خود را از بازار کسب کند و با رقبای قدیمی و شناخته شده خود رقابت کند یا خیر.

خرید ایرپاد مکس

شما میتوانید ایرپاد مکس را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید