اپل اعلام کرده بعضی از مدل های آیفون 8 دارای نقص در لاجیک بورد می باشند ، این مشکل به صورت کارخانه ای می باشد و اپل آنها را به صورت رایگان تعمیر می کند. برخی از مدل های آیفون 8 که با این مشکل مواجه شده اند در کشورهای آمریکا، استرالیا، ژاپن، چین، هنگ کنگ، هند، نیوزلند و ماکائو و در فاصله ماه سپتامبر 2017 تا مارس 2018 به فروش رفته اند.

طبق توضیحی که اپل در اعلامیه خود داده است این گوشی ها بعضی مواقع هنگ می کنند و یا بالا نمی آیند و یا به طور اتفاقی ریبوت می شوند.

کاربران آیفون 8 برای آگاهی ازاینکه آیا آیفون آنها نیز دارای این مشکل است یا خیر می توانند به این لینک مراجعه کنند و با وارد کردن IMEI گوشی خود متوجه این موضوع شوند.

طبق اعلام اپل کاربران مالک دستگاه های مشکل دار می توانند به ارائه دهندگان خدمات رسمی یا فروشگاه های رسمی اپل مراجعه کنند یا با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند، که البته شامل حال ما ایرانی ها نخواهد بود و اگر گوشی شما با این مشکل مواجه است باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمایید.

البته لازم به ذکر است که این مشکل فقط برای برخی مدل های آیفون 8 می باشد و شامل آیفون 8 پلاس نمی شود.

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 8  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام