در حالی که چند روز از معرفی مدل بروزرسانی شده هدفون بی سیم ایرپادز اپل نگذشته بود ، به تازگی گزارش دیگری منتشر شده مبنی بر عرضه ایرپادز 3 در اواخر سال 2019. در مارس سال جاری اپل همراه با تبلت های اقتصادی 2019 خود، ایرپادز 2 را با تغییرات کم در ظاهر معرفی کرد.

البته ایرپادز اخیرا معرفی شده تحت عنوان ایرپادز 2 شناخته می شود. با این حال به نظر رسیده اپل می خواهد بزودی نسل بعدی یعنی ایرپادز 3 را با تغییرات گسترده تر معرفی کند. دقیقا مشخص نیست هدف اپل چیست و چه ویژگی هایی را در این مدل جدید به کار می گیرد، اما گویی می خواهد طراحی نسبتا جدید و سخت افزاری بروزرسانی شده برای آن در نظر گیرد.

مینگ چی کو تحلیلگر مطرح اپل می گوید، این شرکت در نظر دارد دو مدل جدید از ایرپادز را معرفی کند. یکی از آنها در اواخر 2019 و دیگری در سال 2020 معرفی می شود. این گزارش می گوید ایرپادز3 دارای فرم طراحی متفاوتی می باشد و با قیمت بالاتر از نسل فعلی به فروش می رسد. اپل می خواهد سبک طراحی SMT+RFPCB را از نسل جدید حذف و با تغییراتی مواجه سازد.

 

ایرپادز 3

 

همچنین گفته می شود یکی از ایرپادزهای آینده سبکی شبیه به نسل فعلی خواهد داشت و چندان تغییر نخواهد داشت. به هر حال جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک جزئیات کافی دردسترس قرار گیرد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون ایرپادز 3 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام