اپل در مراسم 13 اکتبر 2020 موسوم به “Hi Speed” قبل از معرفی آیفون 12 و آیفون 12 پرو از هوم پاد مینی رونمایی کرد.
نسل جدید اسپیکر هوشمند اپل علاوه بر پخش موسیقی قابلیت های دیگری از جمله کنترل خانه هوشمند و ارتباط با سیری و ارسال و اجرای فرمان های مختلف نیز دارد.
بدنه هوم پاد مینی همانند بدنه هوم پاد دارای بافت پارچه ای می باشد و در قسمت بالایی آن یک صفحه لمسی برای کنترل صدا و موزیک وجود دارد.

هوم پاد مینی_6

یکی از ویژگی های قابل توجه این اسپیکر ، قیمت بسیار مناسب 99 دلاری آن می باشد این قیمت در مقایسه با قیمت 299 دلاری هوم پاد بسیار مناسب به نظر می رسد و انتظار می رود اپل بتواند سهم قابل ملاحظه ای از این بازار را به خود اختصاص دهد.
ساختار این اسپیکر به گونه ای است که می تواند صدا را به صورت 360 درجه پخش کند. ارتفاع این اسپیکر حدود 9 سانتیمتر و عرض آن حدود 10 سانتیمتر می باشد.

هوم پاد مینی_1هوم پاد مینی دارای پردازنده Apple S5 می باشد که علاوه بر کیفیت صدای بالا قابلیت های زیادی را برای سیری ایجاد می کند. این پردازنده 180 بار در ثانیه موسیقی را پردازش و تنظیم می کند. همچنین این قابلیت وجود دارد تا چند هوم پاد مینی در یک جا قرار داده شوند که می‌توانند با هم سینک شوند و صدا رو به صورت استریو پخش کنند.
در هوم پاد مینی می توانید توسط سیری هرچیزی از جمله آب و هوا رو بپرسد یا بخواهید تا آهنگ موردنظرتان را پخش کند
همچنین می تواند به آیفون شما وصل شده و پیامک ارسال کند. سیری در هوم پاد مینی می‌تواند به اپل کار وصل شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را به شما بگوید.

تکنولوژی‌ جدیدUltra-Wide Band در هوم پاد مینی به کار گرفته شده است ، توسط این تکنولوژی سایر دیوایس های اپل از جمله آیفون‌ و اپل واچ با هوم ‌پاد مینی در ارتباط خواهند بود و هوم پاد می تواند آیفون یا اپل واچ های اطرافش را شناسایی کند. به عنوان مثال توسط ویژگی UWB هوم پاد متوجه نزدیک شدن کاربر می شود و می تواند در اتاق یا خانه را باز می کند.
هوم پاد مینی سرویس‌های اپل پادکست و اپل موزیک را پشتیبانی می‌کند و حتی در آینده سرویس‌های آمازون و پاندورا را هم پشتیبانی خواهد کرد.

 

هوم پاد مینی_5

 

توسط فناوری جدید Intercom افراد درون یک خانه می توانند از طریق هوم پاد با هم ارتباط صوتی برقرار کنند مثلاً می‌توان همانند واکی تاکی یک پیغام را به همه هوم پاد مینی‌های خانه ارسال کرد. شما می توانید یک پیغام را به سیری در آیفون بگید و آن پیغام در اسپیکر هوم پاد مینی خانه پخش شود.

پیش فروش اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی از ۱۶ آبان ماه شروع می‌شود و از ۲۶ آبان نیز عرضه خواهد شد.

 

هوم پاد مینی_3