Beats Fit Pro با طراحی فوق‌العاده ایمن و راحت خود، پیشرفتی را در هدفون‌های مناسب ورزش نشان می‌دهد
دارای سه حالت گوش دادن، پخش خودکار ومکث، مقاوم در برابر تعریق و آب (IPX4) و تراشه اپل H1 ، دارای ویژگی صدای فضایی (spatial audio) ، ردیابی پویای سر(dynamic head tracking)

الیور شوسر، معاون Beats و Apple Music می گوید: Beats Fit Pro نوآوری قابل توجهی در تناسب و ویژگی‌ها ارائه می‌کند و آن را به بهترین صدا و پیشرفته‌ترین محصول بیتس تا به امروز تبدیل می‌کند. Beats Fit Pro با صدای فضایی (spatial audio) و ردیابی پویای سر(dynamic head tracking)، تجربه شنیداری واقعاً فراگیر را ارائه می‌دهد.

 

Beats Fit Pro_1

 

Beats Fit Pro با طراحی انعطاف‌پذیر نوک تیز خود، در تمام طول روز در گوش شما ایمن می‌ماند – حتی در طول سخت‌ترین تمرین‌های ورزشی – و از عملکرد آکوستیک ثابت و با کیفیت بالا برخوردار است و از ترکیبی عالی از مواد نرم و انعطاف‌پذیر در اطراف یک هسته سفت و سخت برای تناسب راحت و پایدار در هر شکل یا اندازه گوش، مدل‌سازی شده است.

معماری جدید آکوستیک Beats Fit Pro ، محدوده دینامیکی و وضوح قابل توجهی را در منحنی فرکانس برای تجربه شنیداری احساسی، قدرتمند و متعادل ارائه می‌کند.

هنگام استفاده از حذف نویز فعال (ANC)، میکروفون های رو به بیرون و رو به داخل با هم کار می کنند تا صداهای محیطی ناخواسته را با ضد نویز هدفمند محدود کنند، حتی با تغییر صداهای اطراف. ANC Beats Fit Pro به طور مداوم در زمان واقعی، حداکثر تا 200 بار در ثانیه، سازگار می شود.

 

Beats Fit Pro_2

 

Beats Fit Pro از حسگرهای تشخیص پوست برای پخش/مکث خودکار محتوا هنگام قرار دادن یا برداشتن هدفون از گوش شما استفاده می کند. دکمه b به شما امکان می دهد موسیقی را کنترل کنید (مکث/پرش/بازگشت)، برقراری تماس و جابجایی بین حالت های گوش دادن.

تراشه Apple H1 یک تجربه اکوسیستمی یکپارچه را برای کاربران آیفون از جمله جفت شدن با یک لمس، تست گوش برای اطمینان از بهترین تناسب، جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌های iCloud، اشتراک‌گذاری صدا، دسترسی هندزفری به «Hey Siri» و Find My در iOS ارائه می‌کند.

این هدفون با قیمت 200 دلار و در چهار رنگ مشکی ، سفید ، بنفش و خاکستری عرضه می شود.