اپل امروز اعلام کرد که به طور رسمی تولید آیپاد تاچ را متوقف کرده است.

اولین آیپاد 20 سال پیش معرفی شد و کاربران سراسر جهان را مجذوب خود کرده بود که عاشق این هستند که موسیقی خود را در حال حرکت با خود ببرند. امروزه کاربران می توانند به بیش از 90 میلیون آهنگ و بیش از 30000 لیست پخش در دیوایس های مختلف از جمله آیفون ، آیپد ، اپل واچ و مک از طریق Apple Music دسترسی داشته باشند.
با توقف تولید آیپاد تاچ رسماً اپل به آیپاد خاتمه داد و دیگر هیچ مدلی از آیپاد تولید نخواهد شد. اولین آیپاد، آیپاد کلاسیک نام داشت که بعدها مدل های آیپاد شافل ، آیپاد نانو و آیپاد تاچ نیز به خانواده آیپاد اضافه شدند و حالا دیگر اپل به تولید و عرضه این دیوایس برای همیشه خاتمه داده است.

گرگ جوسویاک، معاون ارشد اپل در بخش بازاریابی جهانی گفت: “موسیقی همیشه بخشی از هسته اصلی ما در اپل بوده است، و رساندن آن به صدها میلیون کاربر به روشی که آی پاد انجام داد، بیش از صنعت موسیقی فقط تأثیر گذاشت – همچنین نحوه کشف، گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی را دوباره تعریف کرد.”. «امروز، روح آی‌پاد زنده است. ما یک تجربه موسیقی باورنکردنی را در تمامی محصولات خود، از آیفون گرفته تا اپل واچ تا هوم پاد مینی، و در مک، آی پد و اپل تی وی، ادغام کرده ایم. و Apple Music کیفیت صدای پیشرو در صنعت را با پشتیبانی از صدای فضایی ارائه می‌کند – هیچ راه بهتری برای لذت بردن، کشف و تجربه موسیقی وجود ندارد.

اپل خاطرنشان می کند که کاربران می توانند از موسیقی در طیف گسترده ای از دستگاه های خود لذت ببرند، از جمله گوشی های هوشمند از iPhone SE تا iPhone 13 Pro Max، Apple Watch، iPad و HomePod.

مشتریان می توانند آی پاد تاچ را از طریق فروشگاه اپل و نمایندگی های مجاز اپل تا زمانی که موجودی تمام شود، خریداری کنند. در حال حاضر، قیمت آیپاد تاچ 199 دلار می باشد.

 

آیپاد تاچ