طبق گزارش جدید 52audio، ایرپاد پرو 2 احتمالاً با تراشه H1، تشخیص ضربان قلب، USB-C، عملکرد مشابه سمعک و موارد دیگر ارتقا خواهد یافت.

اخیراً، 52audio اطلاعات بیشتری در مورد ایرپاد پرو 2 دریافت کرده است. ارتقاهای زیادی را به همراه دارد، از جمله سیستم ارتقا یافته SiP، تراشه H1، که از حذف نویز فعال خود تطبیقی پشتیبانی می کند، و عملکرد بهبود یافته “Find My” را نیز به همراه دارد. دارای عملکردهای جدیدی مانند تشخیص ضربان قلب، سمعک، پورت USB-C برای سازگاری بهتر و شارژ سریع بهینه شده است.

این سایت می گوید ایرپاد پرو 2 شبیه به ایرپاد 3خواهد بود اما دارای ویژگی حذف نویز می باشد. همچنین همانند نسل قبلی دارای دکمه های حساس به فشار خواهد بود.

گفته می‌شود تراشه H1 با پشتیبانی از حذف نویز «خود تطبیق‌پذیر» عملکرد بهتر و مصرف انرژی را بهبود می‌بخشد.

یک حسگر تشخیص ضربان قلب ظاهراً از داده‌های گوش داخلی کاربر برای نظارت بر ضربان قلب استفاده می‌کند. سنسور ممکن است از تشخیص دما نیز پشتیبانی کند. با این حال، تایید نشده است.

گفته می‌شود که کیس شارژ Mag Safe با درگاه USB-C، بلندگوی پایینی و میکروفون داخلی ارتقا یافته است که به این قاب اجازه می‌دهد صدا را به هدفون منتقل کند و به افرادی که مشکلات شنوایی دارند کمک کند و همانند سمعک کار کند.

انتظار می رود اپل در اواخر سال جاری میلادی از ایرپاد پرو 2 رونمایی کند.

در زیر می توانید رندرهای نسل جدید ایرپاد پرو را مشاهده کنید:

ایرپاد پرو 2 _1

ایرپاد پرو 2 _2

ایرپاد پرو 2 _3