یکی از مهمترین بخش های امنیتی در دستگاه ها، ایجاد رمز عبور میباشد. اپل برای امنیت بیشتر و سهولت در استفاده، قابلیت حسگر اثر انگشت را به دستگاه های آیفون و آیپد خود اضافه کرده است. در این مقاله آمزشی به ایجاد و تنظیمات رمز عبور و حسگر اثر انگشت خواهیم پرداخت.

۱. 

وارد Settings شده و بخش Touch ID & Passcode را انتخاب کنید. 

۲.

گزینه Turn Passcode On را انتخاب کرده و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. در صورتی که میخواهید تعداد و ورودی های رمز عبور خود را تغییر دهید، Passcode Options را انتخاب کنید.

۳.

در قسمت Fingerprints میتوانید اثر انگشتهایتان را ثبت کنید. برای این کار کافی است، Add a Fingerprint را انتخاب کنید

توجه داشته باشید شما مجاز هستید حداکثر ۵ اثر انگشت را ثبت کنید.

۴.

در قسمت Use Touch ID For میتوانید کاربرد استفاده از اثر انگشت خود را در آنلاک کردن دستگاه، پرداخت اپل (فعلا در ایران کاربردی ندارد) و آیتونز و اپ استور (با فعال کردن این گزینه و ثبت رمز عبور اپل آیدی خود، در خرید و دانلود های خود در اپ استور و آیتونز میتوانید به جای تایپ رمز عبور از حسگر اثر انگشت استفاده کنید) را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید با فعال کردن گزینه Erase Data درصورتی که رمز دستگاه بیش از ۱۰ مرتبه اشتباه وارد شود، اطلاعات شخصی شما حذف خواهد شد. این گزینه دستگاه شما را در برابر سواستفاده های احتمالی ایمن میکند.

خرید محصولات اپل

شما میتوانید جدیدترین مدل های مک، آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تیوی، آیپاد و لوازم جانبی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید