در این مقاله آموزشی به ریستور و یا بازگرداندن بک آپ گرفته شده در آیفون و آیپد خواهیم پرداخت. اگر از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و قصد بازگرداندن آن را دارید، با ما همراه شوید.

۱. 

دستگاه آیفون و آیپد خود را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و برنامه آیتونز را اجرا کنید. وارد بخش دستگاه خود شده و قسمت Summary را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید درصورتی که برای اولین بار است میخواهید آیفون و آیپد خود را به کامپیوتر وصل میکنید، گزینه Trust را در آیفون یا آیپد و دکمه Continue را در کامپیوتر خود جهت اتصال، انتخاب کنید. این مراحل فقط برای اولین اتصال خواهد بود.

۲.

در بخش Backups و در قسمت Automatically Back Up گزینه This Computer را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید اگر میخواهید بک آپ گرفته شده در آیکلود را ریستور کرده گزینه iCloud را انتخاب کنید.

۳.

برای ریستور بک آپ، بر روی دکمه Restore Backup کلیک کنید. درصورتی که بیش از یک بک آپ گرفته اید در لیست iPhone Name بک آپ دلخواه خود را انتخاب کنید. برای تشخیص بهتر بک آپ ها به تاریخ و زمان گرفتن آنها توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید اگر برای بک آپ های خود رمز گذاشته اید، رمز آن را وارد کرده و OK را انتخاب کنید.

۴.

در صورتی که میخواهید به بخش بک آپ ها دسترسی پیدا کرده و آنها را مدیریت کنید. وارد بخش Preferences شده وارد بخش Devices شوید. بک آپ های گرفته شده شما با نام و زمان مشخص هستند، برای پاک کردن آنها از روی کامپیوتر خود، بعد از انتخاب بک آپ مورد نظر خود دکمه Delete Backup را و در نهایت Delete را انتخاب کنید.