طراحی

بعد از دو سال اپل تصمیم گرفت نسخه ۹.۷ اینچی دسته آیپد ها را با امکانات فوق العاده و سخت افزار قدرتمند معرفی کند. حالا آیپد پرو ها دارای دو عضو ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی است. آیپد پرو ۹.۷ اینچی نسبتا مشابه نسخه ۱۲.۹ اینچی است با این تفاوت که لنز دوربین کمی برجسته شده همانند آیفون ۶ و ۶ اس، فلش دوگانه و در نهایت هم رنگ رزگلد به رنگ های سه گانه قبلی اضافه شده است. بدنه نازک ۶.۱ میلیمتری، چهار اسپیکر استریو، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه، در یک کلام، با یک محصول فوق العاده طرف هستیم.

بدنه نازک ۶.۱ میلیمتری همراه با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی دارای ۴۳۷ گرم برای مدل وای فای و ۴۴۴ گرم برای مدل سلولار (سیمکارت خور) وزن دارد. جلوی دستگاه همانند باقی آیپد ها دوربین، صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. چهار بلندگو استریو و پر قدرت که دو عدد آن در بالا و دو تای دیگر در پایین آن قرار دارد. حجم صدای این اسپیکر های هوشمند با شرایط استفاده شما متناسب خواهد شد. قسمت مشکی رنگ مربوط به مدل سلولار (سیمکارت خور) در آیپدهای قبلی جای خود را به خط های ظریف همانند آیفون ۶ و ۶ اس داده است که در نهایت دستگاه را بسیار زیباتر از گذشته کرده است. اسمارت کانکتر هم برای اتصال کیبورد فیزیکی در قسمت چپ بدنه قرار گرفته است. درصورت خرید صفحه کلید هوشمند جانبی اپل که مخصوص آیپد پرو ۹.۷ اینچی است. کافی بوده از این قسمت آن را متصل کرده و با سرعت به تایپ کردن بپردازید. آیپد پرو ۹.۷ اینچی در چهار رنگ خاکستری فضایی، نقره ای، طلایی و رزگلد و با ابعاد ۱۶۹.۵ در ۲۴۰ میلی متر، عرضه شده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش رتینا و پیشرفته، درخشان و دارای حداقل بازتاب نور در محصولات تولیدی تا به اینجا میباشد. صفحه نمایش ۹.۷ اینچی دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ و تراکم ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ میباشد. نمایشگری با بالاترین وضوح و عمق رنگ بیشتر و زنده تر شما را برای یک بازی گرافیکی فوق العاده، دیدن عکس ها و ویدیو، خواندن کتاب ها و مجلات و مرورگری وبسایت ها همراهی خواهد کرد. تناسب صفحه نمایش آیپد ها ۴ به ۳ میباشد و آیپد پرو ۹.۷ اینچی هم از این قاعده مستثنی نیست.

تکنولوژی جدید در رنگهای صفحه نمایش، اشباع رنگ ۲۵ درصدی بیشتر نسبت به مدل های قبلی، رنگ ها را زنده‌تر، واقعی و جذاب به نمایش میگذارد.

سیستم جدید در تولید رنگهای سرد و گرم با سنسور های چهار کاناله، نور محیطی که شما در آن قرار گرفته اید را بررسی کرده، رنگها و شدت نور صفحه نمایش را مطابق با نور محیط تنظیم میکند. زمانی که در محیطی با نور سفید قرار دارید، رنگ صفحه نمایش سفیدتر شده و زمانی که در محیطی با نور گرمتر و زرد قرار میگیرید، صفحه نمایش تغییر رنگ داده و کمی زردتر میشود. این اتفاق یعنی حسی مشابه به مشاهده یک ورق کاغذ در اختیارتان قرار میدهد. تجربه شخصی خودمان از تغیرات این ویژگی، فوق العاده بود. مخصوصا زمانی که در حال خواندن کتاب بودیم.

سخت افزار

سریعتر از یک لپ تاپ. اپل برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی از جدیدترین پردازنده خود، یعنی A9X با معماری ۶۴ بیتی ساخت خود و پردازنده کمکی M9 در نظر گرفته است. حالا این پردازند ۱.۸ برابر از آیپد ایر ۲ پر قدرت تر است. حافظه رم قرار داده شده برای این محصول ۴ گیگابایت از نوع DDR4 است. در بازی ها و فیلم هایی با کیفیت بالا سرعت رندر بیشتری خواهد داشت. میتوانید نسبت به سایر محصولات مبتنی بر iOS کار های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید، به ویرایش فیلم های ۴K پرداخته و بازی های فوق گرافیکی را با بالاترین دقت گرافیکی در حد یک کامپیوتر انجام دهید. اپل آیپد پرو ۹.۷ اینچی را با حجم ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار کرده است. ارتباط بیسیم آیپد پرو ۹.۷ اینچی از طریق Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n/ac و پشتیبانی از ۲۳ باند LTE پیشرفته و تا سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و بلوتوث نسخه ۴.۲ صورت میگیرد.

انگشتانتان رمز عبور شما هستند. آیپد پرو ۹.۷ اینچی دارای جدیترین نسل از حسگر اثر انگشت میباشد که با سرعتی فوق العاده نسبت به نسل قبلی محاسبات تشخیصی اثر انگشت را انجام میدهد که این یعنی سرعتی فوق العاده در باز کردن آیپد و خرید های اپ استور خواهد بود.

دوربین
ثبت و ضبط تمام جزئیات با جزئیات بیشتر توسط دوربین پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی انجام میشود. حالا دیگر نگران محیط های کم نور نباشید، آیپد پرو ۹.۷ اینچی دارای فلش دوگانه بوده که که میتواند تصاویر خیره کننده از محیط های کم نور ثبت کند.
آیپد پرو ۹.۷ اینچی دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات تصویری و ثبت عکس های سلفی میباشد. سنسور پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی آیپد پرو ۹.۷ اینچی با توجه به پردازنده قدرتمند، تصاویر زیبا و ویدیو های با کیفیت ۴K ثبت و ضبط میکند. این دوربین ویژگیهای تشخیص چهره، تایم لپس، ثبت متوالی تصاویر و فیلم برداری آهسته با حداکثر سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارا میباشد. نتایج در عکاسی و فیلم برداری فوق العاده عالی بوده و برای یک تبلت فراتر از تصور است.

باتری
آیپد پرو ۹.۷ اینچی به یک باتری قدرتمند جهت تامین انرژی صفحه نمایش رتینا با وضوح بالا و سخت افزار پیشرفته خود مجهز شده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید تا ۱۰ ساعت با خیالی آسوده با آن کار کنید. پروسه شارژ شدن باتری هم بسیار با سرعت انجام میشود.

مداد اپل

حالا پشتیبانی از مداد اپل به دو محصول دسته آیپدها رسیده است. مداد اپل کاربردی آشنا و انقلابی دارد. شما در پروژه ها و طراحی های خود دقت بیشتری برای انجام میخواهید. حالا اپل با فناوری ویژه خود در مدادش قادر خواهد بود این طراحی ها را حتی در حد یک پیکسل انجام دهد. مداد اپل را در دست گرفته و برنامه خود را در آیپد پروها اجرا کنید، مداد اپل در اختیار شماست. عملکرد مداد اپل بسیار سریع و بدون تاخیر است.

صفحه نمایش هوشمند آیپد پرو ها با اسکن سیگنالی خود، لمس انگشتانتان یا مداد اپل را تشخیص میدهد. این تشخیص باعث خواهد شد عملکردی بی عیب و نقص در طراحی و نقاشی ها داشته باشید. سنسوری که در نوک مداد اپل قرار دارد، قادر به اندازه گیری طیف وسیعی از نیرو ها است. با فشار میتوانید خطوط ضخیم تری ایجاد کرده و با فشاری ملایم و عمودتر این خطوط را نازکتر رسم کنید. اظافه کردن سایه ها همانند یک مداد واقعی انجام میشود. نوک مداد اپل را به طرفین خم کرده و سایه ها و خطوط های ضخیم تری رسم کنید. واقعا حسی که به ما داد همانند یک مداد واقعی بوده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید ۱۲ ساعت بطور مداوم از آن استفاد کنید. در مواقع ضروری با اتصال چیزی حدود ۱۵ ثانیه، مداد اپل شما تا ۳۰ دقیقه آماده به کار خواهد بود. این محصول در حال حاضر فقط با آیپد پرو ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی سازگار میباشد.

سیستم عامل

سیستم عامل iOS 9 در آیپد پرو ها امکانات و ویژگی های فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد. حالا میتوانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کرده و از آن استفاده کنید. در مواقع ضروری دست خود را از لبه سمت راست نمایشگر کشیده و از برنامه مورد نظر خود بدون خروج از برنامه اصلی، بهره بگیرید.
حالا میتوانید در برنامه یادداشت برداری Note از امکانات درج تصاویر، فیلم ها و صدا ها استفاده کنید حتی میتوانید آنها را قفل کرده و دسترسی به آنها را محدود کنید. خط کش را انتخاب کرده و خط های دلخواه خود را رسم کنید. از قلم ها و رنگهای مختلف برای کشیدن نقاشی، طرح و نوشته های خود استفاده کنید. به فروشگاه اپلیکیشن و بازی اپ استور رفته و برنامه های مورد نیاز خود را در دنیای تمام نشدنی آن جستجو کرده و نصب کنید.
قابلیت شیف شب را فعال کرده و بعد از استفاده از آیپد خوابی با آرامش و دور از خستگی چشم داشته باشد. تمامی بخش ها برای استفاده بی نقصتر بهبود داشته اند و تجربه فوق العاده ای از یک صفحه لمسی در اختیار شما قرار میدهد. سرعت استفاده و انجام کارها خارق العاده است.

خرید آیپد پرو

شما میتوانید آیپد پرو ۹.۷ اینچی را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید