کارپلی این امکان را به آیفون می دهد تا نقشه ها، جهت یابی، پیام ها، تماس ها، سیری و موسیقی را در صفحه نمایشگر داشبورد اتومبیل نمایش دهد. بنابراین از این پس می توانید ایمن تر و آسان تر از امکانات آیفون وقتی داخل اتومبیل هستید استفاده کنید. بیشتر اتومبیل های مدل جدید کار پلی را پشتیبانی می کنند. همچنین یونیت های کار پلی در بازار در دسترس هستند که داخل داشبورد نصب می شوند. اگر اتومبیل جدید خریده و یا بعد از خرید یونیت CarPlay روی آن نصب کرده اید ما به شما نشان می دهیم که چطور به سرعت یک آیفون را به نمایشگر آن متصل و از امکانات کار پلی لذت ببرید.

برای فعالسازی و استفاده از سیستم کارپلی به آیفون ۵ یا مدلهای جدیدتر و با سیستم عامل iOS 7.1 به بعد نیاز دارید.

۱. 

شما میتوانید از طریق پورت USB و یا بلوتوث کارپلی را راه اندازی کنید. درهر صورت باید ویژگی سیری در آیفون شما فعال باشد. خودرو خود را روشن کنید. در آیفون خود وارد Settings شده و General را انتخاب کنید. 

۲.

در این قسمت، بخش CarPlay را انتخاب کنید.

۳.

شما میتوانید آیفون خود را به دو صورت، پورت USB و یا بلوتوث به کارپلی خودرو خود متصل کنید. برای راه اندازی از طریق USB کافی است پورت لایتنینگ سیستم کارپلی را به آیفون خود متصل کرده و USB Only را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید برای راه اندازی از طریق بلوتوث کافی است، Turn on Bluetooth را انتخاب کرده و سپس دکمه مربوط به کارپلی را بر روی فرمان خودرو خود را نگه دارید.

۴.

سیستم کارپلی خودرو شما در بخش Available Cars به نمایش درخواهد آمد که با انتخاب آن میتوانید از سرویس های آیفون بر روی خودرو خود استفاده کنید. در آینده به آموزش تنظیمات کارپلی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

Mac

خرید

iPad

خرید

iPhone

خرید

Apple Watch

خرید