بر اساس گزارش جدیدی که از دیجی تایمز ارائه شده است اپل تصمیم دارد نسل بعدی ساعت هوشمندش یعنی اپل واچ 3 را پاییز امسال و به همراه آیفون 8 معرفی نماید . کمپانی Quanta که تولید کننده و تامین کننده ی اصلی اپل واچ تا کنون بوده است نیز این خبر را تاید کرده است .

اخیراً کمپانی Compal نیز به چرخه ی تامین کنندگان اپل واچ نیز اضافه شده است . البته احتمالاً برای تامین قطعات نسل های قبلی اپل واچ بیشتر از این کمپانی استفاده خواهد شد و Quanta تامین کننده اصلی Apple Watch 3 خواهد بود .
اپل تصمیم دارد اپل واچ 3 را در سال 2017 به بازار عرضه کند ، پیش بینی می شود این دیوایس پوشیدنی اپل به رشد درآمد کمپانی Quanta بسیار کمک خواهد کرد و خط تولید اپل واچ کوانتا را بسیار سودمندتر از قبل خواهد کرد .

در رابطه با تغییرات و مشخصات فنی اپل واچ 3 خیلی اخبار موثقی به گوش نمی رسد اما یکی از تغییراتی که احتمال می رود اتفاق بیفتد اضافه شدن قابلیت سیم کارت و پشتیبانی از اینترنت LTE در اپل واچ 3 می باشد .
شکل ظاهری Apple Watch 3 نیز هنوز مشخص نیست همانند اپل واچ های قبل خواهد بود و یا تغییراتی خواهد داشت. قیمت اپل واچ 3 نیز هنوز مشخص نیست و احتمالاً قیمت آن نسبت به اپل واج 2 تغییری نخواهد کرد .

باید تا پاییز 2017 منتظر بمانیم و ببینیم اپل آیا به همراه آیفون 8 اپل واچ 3 را معرفی خواهد کرد یا خیر و درصورت معرفی این دیوایس پوشیدنی پرطرفدار اپل با چه قیمت و مشخصات فنی همراه خواهد بود ؟!

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام