تحلیلگر KGI Security ، مینگ چی کو می گوید” اپل واچ 3 با قابلیت LTE  تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی خود نخواهد داشت و نقطه قوت آن در فروش در بازار اتصال سلولار آن خواهد بود”
کو متعقد است اپل واچ 3 نیز در دو سایز 38mm,42mm به بازار خواهد آمد و همانند iPad در دو مدل سلولار و غیر سلولار و یا سیم کارت خور و غیر سیم کارت خور عرضه خواهد شد .

پیش بینی فروش اپل واچ 3 برای نیمه دوم سال 2017 با قابلیت LTE  در حدود 8-9 میلیون عدد است که رشد 35-40 درصدی را همراه خواهد داشت. مجموع کل فروش نسل جدید ساعت هوشمند اپل (Apple Watch 3) در سال 2017 حدود 17.5-18 میلیون عدد خواهد بود.

کو می گوید “اپل برای افزایش میزان فروش اپل واچ 3 می بایست تغییرات فاکتوری رادیکال اعمال کند و ویژگی های مرتبط به برنامه های پزشکی و سلامتی را بیشتر کند”

‘Little birdie’  به تازگی در Fireball’s John Gruber گفت” اپل واچ 3 فاکتورها و ویژگی های جدیدی در اختیارتان قرار خواهد داد. اما گفت که این خبرها را از من (Little Birdie) نشنیده بگیرید و بر روی آب خانه نسازید”

اپل واچ 3

با ما همراه باشید تا از اطلاعات بیشتر در مورد اپل واچ 3 (Apple Watch 3) مطلع شوید.

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما درادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام