در مطالب جدیدی که اخیراً اپل منتشر کرده توضیحات کاملی در خصوص رنگ و نور صفحه OLED آیفون ایکس (iPhone X) مطرح شده است.

بر اساس این مقاله ، کاربران آیفون ایکس (iPhone X) در صورت نگاه کردن از گوشه های صفحه ترکیبات و تغیرات بسیار اندکی در رنگها و نورها را تجربه خواهند کرد که برای صفحه نمایش های OLED طبیعی است. در استفاده طولانی مدت از صفحه نمایش های OLED تغیرات بصری کمی مشاهده خواهد شد مانند پایداری یا چیزی شبیه سوختن بسیار ضغیف زمانی که تصاویر هم تغیر می کنند. زمانی که تصویری با کنتراست بالا مدتی در صفحه نشان داده شده با تغیر تصویر ممکن است برای مدت بسیار کوتاهی تصویر محوی از آن همچنان دیده شود. صفحه نمایش سوپر رتینا به کار رفته در این صفحه نمایش های OLED برای به حداقل رساندن این تصویر محو انتخاب شده اند.

با این حال اپل برای کمتر کردن این حالت احتمالی راهکارهایی را برای کاربران آیفون ایکس (iPhone X) ارائه کرده است:

از گزینه Auto-Brightness استفاده کرده که نور صفحه نمایش را براساس نور محیطی در بهترین حالت تنظیم می کنند در گوشی های آیفون ایکس (iPhone X) این گزینه از پیش فعال شده است برای تنظیم این گزینه از آدرس زیر Settings > General > Accessibility > Display Accommodations.

صفحه نمایش خود را در حالت turn-off برای زمان هایی که از آیفون خود استفاده ‌نمی کنید قرار دهید هم چنین زمان بی استفاده روشن بودن دستگاه را کاهش دهید. از راه زیر این تغیرات را اعمال کنید.
Settings > Display & Brightness > Auto Lock.

از نمایش تصاویر با حداکثر روشنایی صفحه نمایش برای مدت طولانی خودداری کنید. درصورت استفاده از برنامه هایی که در زمان بی استفاده بودن آیفون ایکس (iPhone X) هم صفحه نمایش را روشن نگه می داد باید سطح نور دستگاه را کاهش دهید.

 

 

شما می توانید برای آگاهی از مشخصات آیفون ایکس (iPhone X) ، بررسی کامل آیفون X را مطالعه نمایید .

بررسی آیفون X

 

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام