طبق اعلام اپل ، آی مک پرو از فردا 14 دسامبر موجود می باشد و کاربران و طرفداران این آی مک جدید می توانند آن را خریداری کنند .
نسل جدید آیمک دارای صفحه نمایش 27 اینچ رتینا 5K می باشد و پردازشگر قدرتمند آن می تواند تا پردازشگر 18 هسته ای Xeon انتخاب شود ، همچنین کارت گرافیک بی نظیر آن تا 22 Teraflops قدرت پردازش دارد .

 

آی مک پرو یه Workstation حرفه ای
با توجه به پردازشگر بسیار قدرتمند 18 هسته ای ، این آی مک به عنوان یک کامپیوتر قدرتمند در دسته ی Workstation ها قرار می گیرد و می تواند برای کارهای حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد. آی مک پرو با برخورداری از معماری all-flash و طراحی all-new thermal ، قدرت خنک کنندگی آن 80 درصد بیشتر از آی مک های دیگر می باشد . بدنه خاکستری و بسیار جذاب در کنار صفحه نمایش 27 اینچ رتینا 5K که از 1 بیلیون رنگ پشتیبانی می کند ، آی مک پرو را به طرز خیره کننده ای جذاب و قدرتمند جلوه می دهد.

 

آی-مک-پرو-2

 

پیشرفته ترین گرافیکی که تا کنون در مک ها استفاده شده است
آی مک پرو دارای کارت گرافیک جدید Radeon Pro Vega می باشد ، این گرافیک پیشرفته ترین گرافیکی می باشد که تا کنون در مک ها استفاده شده است . این کارت گرافیک دارای تکنولوژی HBM2 می باشد که تا 16 گیگابایت حافظه رم دارد . آی مک جدید اپل با Vega GPU از قدرت محاسبه حیرت انگیز 11 Teraflops برای رندرهای 3 بعدی real-time برخوردار است . سرعت بسیار بالا در VR ، مناسب برای یادگیری ماشین ، آی مک پرو تا 22 Teraflops قدرت محاسبه و پردازش خواهد داشت .

 

آی-مک-پرو-3

 

هارد بسیار سریع و I/O پیشرفته
iMac Pro تا 4 ترابایت هارد SSD و 128 گیابایت حافظه رم خواهد داشت . دارای 4 پورت تاندربولت 3 که می تواند همزمان به دو هارد Raid و 2 نمایشگر 5K متصل شود .برای اولین بار در مک ها ، آی مک پرو مجهز به پودت LAN 10 گیگابایتی می باشد که سرعت آن 10 برابر مک های قبلی می باشد .

نسخه ی پایه آی مک پرو دارای قیمت 4999 دلاری می باشد که دارای حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایت و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ ای می باشد . نسخه‌ی بالارده آی مک پرو از حافظه‌ی رم ۱۲۸ گیگابایتی، ۴ ترابایت هارد SSD و پردازشگر ۱۸ هسته ای بهره می‌برد .

 

آی-مک-پرو

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آی مک پرو مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام