بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو تحلیلگر KGI ، اپل تصمیم دارد ایرپاد را آپدیت کند و ایرپاد جدیدی در نیمه دوم سال 2018 به بازار عرضه کند .

هدفون بی سیم جدید از قطعات کوارتز کوچک‌تری بهره خواهد برد اما جزئیات بیشتری ارائه نشده است . مینگ چی کو معتقد است که AirPods همچنان بوسیله Inventec اسمبل خواهد شد با قطعاتی که توسط تامین کنندگانی نظیر Unitech، Compeq ، TXC و HLJ تامین می کند .

طبق پیش بینی مینگ چی کو ، ایرپاد جدید احتمالاً میانگین قیمت فروش بالاتری خواهد داشت. عرضه AirPods با رشد ۱۰۰ درصدی در سال آینده، به ۲۶ تا 28 میلیون واحد خواهد رسید. کو معتقد است مهم‌ترین وسیله جانبی که توسط اپل عرضه‌شده است ایرپاد می باشد .

هدفون بی سیم اپل ۱۵۹ دلار قیمت دارد. اپل در کنار معرفی آیفون X و آیفون 8 ، کیس جدیدی را برای ایرپاد معرفی کرد که ۶۹ دلار قیمت دارد، این کیس با شارژر بی سیم اپل یا همان AirPower سازگار است و می توان با قرار دادن آن روی پد شارژ AirPower آن را شارژ نمود .البته فعلاً پد شارژ بی‌سیم  اپل به بازار نیامده است ، اما می‌توان خوش‌بین بود که AirPower در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود. 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون ایرپاد مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام