مینگ چی-کو، تحلیگر KGI پیش بینی کرده که اپل در سال 2018 چهار مدل آیفون در 4 سایز مختلف به بازار عرضه خواهد کرد . این چهار مدل شامل نسخه جدیدی از آیفون SE، نسخه جدید آیفون X، آیفون ایکس پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و یک آیفون 6.1 اینچ خواهد بود.

آیفون های 10 و 10 پلاس با دوربین دوگانه و صفحه نمایش OLED روانه بازار خواهد شد، اما در آیفون 6.1 اینچ از صفحه نمایش LCD و دوربین معمولی استفاده خواهد شد و دوربین آن دوگانه نخواهد بود . همچنین اپل 3D Touch را در آیفون 6.1 اینچ به منظور کاهش قیمت تموم شده آن استفاده نخواهد کرد اما جالب است که این آیفون از Face ID بهره خواهد برد و این ویژگی بسیار خوبی خواهد بود که کاربران زیادی را با توجه به قیمت مناسب آن به سمت این آیفون جدید بکشاند . کو همچنین معتقد است که آیفون 6.1 اینچ فریم آلومینیومی خواهد داشت در حالی که فریم مدل جدید آیفون های 10 و 10 پلاس استیل ضد زنگ خواهد بود.

کو می گوید آیفون 6.1 اینچ احتمالا قیمتی بین 700 تا 800 دلار خواهد داشت و قیمت آیفون ایکس جدید و آیفون ایکس پلاس بالای 1000 دلار خواهد بود.

انتظار می رود که آیفون SE تا پایان بهار سال آتی رونمایی شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. همچنین آیفون های 10 و 10 پلاس نیز مطابق معمول در ماه های شهریور یا مهر معرفی خواهند شد.

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 6.1 اینچ مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام