بر اساس پیش بینی مینگ چی کو تحلیلگر مشهور KGI اپل تصمیم دارد امسال 3 مدل آیفون یعنی آیفون 10 اس در سایز 5.8 اینچ ، آیفون 10 اس پلاس در سایز 6.5 اینچ و یک آیفون 6.1 اینچی که هنوز نام آن مشخص نیست اما برخی ها آن را آیفون 9 می نامند ، به بازار عرضه کند .

کو معتقد است اپل در ایفون های جدید حافظه رم را افزایش خواهد داد و از رم 4 گیگابایتی در iPhone XS و iPhone XS Plus استفاده خواهد کرد . البته ممکن است نام مدل پلاس iPhone X Plus باشد ! احتمالا باطری آیفون 10 اس پلاس 3400 میلی آمپر ساعت باشد که 25 درصد بیشتر از آیفون ایکس خواهد بود .

 

آیفون 6.1 اینچی یک مدل اقتصادی خواهد بود که برخی ویژگی های آیفون های 10 اس و 10 اس پلاس در آن وجود نخواهد داشت . دارای حافظه رم کمتر (احتمالاً 3 گیگابایت) ، بدون ویژگی 3D Touch و همچنین بدون دوربین دوگانه . اما جذاب ترین ویژگی این آیفون که احتمالا آن را به محبوب ترین و پرفروش ترین آیفون در سال 2018 تبدیل خواهد کرد وجود قابلیت Face ID و دوربین پیشرفته TrueDepht در کنار قیمت مناسب آن خواهد بود . آیفون 9 دارای همان طراحی تمام صفحه و لبه تا لبه صفحه نمایش آیفون 10 و بدون دکمه هوم خواهد بود و باطری آن 2950 میلی آمپر خواهد بود .

60 درصد از تولید آیفون 9 توسط شرکت پگاترون، 30 درصد توسط فاکسکان و 10 درصد نیز توسط ویسترون ساخته خواهد شد. قیمت این آیفون بین 700 تا 800 دلار خواهد بود .

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 10 اس و 10 اس پلاس و آیفون 9 مطلع شوید .

 

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام