بنا بر ادعای MacX.cn عکسهایی منتشر شده است که گفته می شود مربوط به صفحه نمایش آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) می باشد . این عکس ها ظاهراً در هنگام تست آزمایشی در کارخانه LG در ویتنام گرفته شده است .

آنچه در عکس زیر دیده می شود ، وجود دیجیتایز می باشد که شامل کابل فلکس می باشد که LCD را به بورد آیفون متصل می کند . اگر به دقت به عکس نگاه کنید می توانید تاریخ و کد روی کابل را مشاهده کنید که مشخص می کند این کالا در هفته 46 سال 2017 که حوالی ماه نوامبر می باشد تولید شده است .

 

 

تصویر دیگر پک مربوط به قرار گرفتن 4 صفحه نمایش اسمبل شده را نشان می دهد ، این نمایشگرها اگر چه که مشابه صفحه نمایش آیفون ایکس می باشند ولی در تصویر مشخص است که از آیفون ایکس بزرگتر می باشند و به احتمال خیلی زیاد متعلق به آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) می باشد .

 

 

بر اساس گزارش ها و شایعات مختلف ، اپل تصمیم دارد در سال 2018 از 3 مدل آیفون که شامل آیفون 6.5 اینچ OLED ، آیفون 5.8 اینچ OLED و آیفون 6.1 اینچ LCD می باشد رونمایی کند . این منبع می گوید صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED که احتمالاً متعلق به آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) می باشد توسط LG و صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED توسط سامسونگ تولید می شوند .

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات آیفون های جدید در دسترس نیست اما گفته می شود آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) به رم 4 گیگابایتی و باطری 3400 میلی آمپری مجهز خواهد بود . با عرضه مدل های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus توسط رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ ، باید منتظر عرضه آیفون های جدید بمانیم و ببینیم رقابت این دو کمپانی پیشرو در تولید گوشی های هوشمند چگونه خواهد بود .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام