بر اساس گزارش مینگ چی کو تحلیلگر KGI اپل تصمیم دارد نسخه جدید مکبوک ایر را با قیمت کمتر نسبت به نسخه های قبلی در سه ماهه دوم سال 2018 روانه بازار کند .

پیش بینی می شود مکبوک ایر جدید به همراه محصولات جدید دیگر اپل از جمله هدفون اپل ، ایرپاد 2 و آیفون SE2 و آیفون ایکس پلاس در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان WWDC 18 معرفی شود.

این مکبوک ایر جدید 13 اینچی می باشد و ظاهراً اپل قصد ندارد به تولید نسخه 11 اینچی آن ادامه دهد ، بنا بر گزارش کو عرضه مکبوک ایر ۱۳ اینچی جدید میزان عرضه مک‌بوک‌های اپل را درنزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داد.

قیمت مک‌بوک ایر ۱۳ اینچ در حال‌حاضر ۹۹۹ دلار می باشد ، قیمت نسخه جدید کمتر از این خواهد بود . نسخه کنونی از پردازشگر 1.8GHz dual-core Intel Core i5 ، رم 8 گیگابایتی و هارد 128 یا 256 SSD در کنار کارت گرافیک Intel HD Graphics 6000 بهره می برد . حال باید دید که مشخصات سخت افزاری مکبوک ایر جدید چه تغییراتی خواهد داشت .احتمالاً پردازشگر و رم نسخه جدید ارتقاء خواهد یافت و همچنین از کارت گرافیک جدیدتر و قوی تری استفاده خواهد شد اما نکته مهم و انقلابی که پیش بینی می شود استفاده از صفحه نمایش رتینا می باشد .

مکبوک ایر در بین دانشجویان محبوبیت زیادی دارد و درصد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان از کاربران این مدل از لپ تاپ های اپل می باشند.

کو همچنین در گزارش خود به تحلیل هوم‌پاد پرداخته است و میزان فروش آن را متوسط ارزیابی کرده است. وی در این باره به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون مکبوک ایر مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام