پس از اعلام رسمی تاریخ مراسم پیش روی اپل که در 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور ساعت 10 صبح (21:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد ، گمانه زنی ها راجع به اینکه اپل در این رویداد از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد هر روز و هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

معرفی سه مدل جدید آیفون  و اپل واچ سری 4 تقریباً قطعی به نظر می رسد که در مقاله های قبلی به توضیح مشخصات و قیمت آنها پرداختیم .

یکی دیگر از محصولاتی که احتمال می رود در این مراسم معرفی شود نسخه جدید آیپد پرو می باشد. مدت هاست که از معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی توسط اپل می گذرد و علاقمندان به این دیوایس منتظر نسخه جدید آن می باشند.

 

مشخصات آپید پرو جدید :

  • صفحه نمایش LCD در دو سایز 11 و 12.9 اینچ
  • طراحی : بدنه آلومینیومی با قاب دور باریک تر
  • در سه رنگ خاکستری ، نقره ای و طلایی یا برنز
  • دارای پردازنده A12X اپل و رم 4 گیگابایتی
  • در چهار ظرفیت 64 ، 256 ، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • دارای دوربین با لنز تکی و Face ID

 

قیمت آیپد پرو جدید :

قیمت آیپد پرو 11 اینچ احتمالاً همان قیمت آیپد پرو 10.5 اینچ خواهد بود و قیمت آیپد پرو 12.9 اینچ نیز همان قیمت قبلی خواهد بود و تغییری نخواهد داشت .

طراحی جدید آیپد پرو :

طراحی بدنه آیپد پرو جدید ممکن است دستخوش تغییرات بنیادی شود، بر اساس طرح مفهومی که اخیراً توسط MySmartPrice ارائه شده است از طراحی شبیه به آیفون 5S و یا SE الگوبرداری شده است ، یعنی طراحی بدنه با لبه های تخت و باریک . در این طراحی دکمه هوم حذف شده است و قاعدتاً Face ID جایگزین Touch ID شده است . همچنین جک 3.5 میلیمتری نیز برداشته شده است و از پورت شارژ USB-C استفاده شده است، همچنین محل قرارگیری Smart Connector تغییر کرده و به بالای پورت شارژ منتقل شده است .

در زیر می توانید رندرهایی از این طراحی مفهومی را مشاهده نمایید .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد پرو جدید  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام