فصل تعطیلات معمولا برای صاحبان کسب و کار یک فصل شلوغ و پرمشتری محسوب می شود. این بدان دلیل است که مشتریان با مشاهده تخفیفات بزرگ و چشمگیر تصمیم می گیرند کالای موردنظر خود را خریداری کنند. این موضوع شامل برنامه های نرم افزاری هم می شود و تنها کالاهای فیزیکی را دربرنمی گیرد. به تازگی اپل جزئیات فروش اپ استور در کریسمس سال جاری را آشکار کرده است.

به گفته کوپرتینویی ها مشتریان یا همان کاربران اپ استور بیش از 1.22 میلیارد دلار برای خرید برنامه از این فروشگاه دیجیتالی هزینه کردند. چنین رقمی چشمگیر است و در سال به صورت محدودی اتفاق می افتد.

فیل شیلر یکی از مدیران ارشد اپل اظهار داشت که فروشگاه اپ استور در فصل تعطیلات رکورد شکنی کرده و فروش بالایی بدست آورده است. همچنین در این فصل روزانه کاربران به خرید متوسط 322 میلیون دلار اپ یا برنامه می پرداختند.

با چنین فروشی در بحث نرم افزاری کاربران همچنان به محصولات اپل علاقمند هستند و اگرچه فروش سخت افزاری اپل همانند همیشه رقم بسیار بالایی نداشته اما در این زمینه سودآوری چشمگیری داشتند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامونفروشگاه نرم افزاری اپل یا همان اپ استور مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام