شرکت اپل پیشتر بروزرسان نرم افزاری iOS 12.1.3 را برای تمامی دستگاه ها منتشر کرد. حال به تازگی شاهد انتشار نسخه اول بتای iOS 12.2 بودیم که دردسترس دولوپرها یا همان توسعه دهندگان قرار گرفته است.

توسعه دهندگان برای دریافت بتا باید به developer center اپل مراجعه کنند. بروزرسانی به نظر می رسد برخی ویژگی های جدید را به دستگاه های اپل می افزاید. از جمله آنها باید به Apple News یا همان مرجع خبری اپل اشاره کرد. در نسخه اول آزمایشی iOS 12.2 سرویس جدید ‘Apple News Magazines’ دیده شده است. ظاهراً این سرویس با کاربرانی که حساب کاربری در فروشگاه آیتیونر همانند اپل موزیک دارند مرتبط است. یعنی در واقع اشتراک هایی به صورت باندل برای کسانی که از سرویس اپل موزیک استفاده می کنند ایجاد شده است که می توانند از سرویس جدید Apple News Magazines نیز استفاده نمایند. در این سرویس مجله های معتبر گوناگونی از جمله ESPN ، Bon Appetit و Vogue قرار دارد.

Apple News Magazines

 

همچنین پشتیبانی از HomeKit و AirPlay در تلویزیون های مختلف از جمله برخی مدل های سامسونگ ، ال جی و سونی در این نسخه وجود دارد و برورزرسانی روی آیکون AirPlay صورت گرفته است. به نظر می رسد ویژگی جدیدی برای بتا اول  iOS 12.2 فراهم آمده تا کاربران با نسخه جدیدی رو به رو شوند.

انتظار داریم بزودی نسخه های بتا مختلفی برای  iOS 12.2 دردسترس کاربران عمومی و توسعه دهندگان قرار گیرد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون Apple News Magazines مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام