شرکت اپل در نظر دارد سال 2019 از نسل جدید آیفون ها در سه مدل مختلف رونمایی کند. اسمارتفون هایی که با نوآوری هایی همراه هستند و باید آنها را از محصولات برجسته اپل دانست.

این کمپانی کوپرتینویی درصدد است تا سال 2019 از نسل جدید اسمارتفون اقتصادی خود موسوم به آیفون SE 2 رونمایی کند. تاکنون با انبوهی از شایعات پیرامون چنین گوشی هوشمندی رو به رو بودیم و حال نوبت به تصاویر رندر شده جدی این آیفون پرطرفدار رسیده است.

آخرین گزارش ها تصویر آیفون SE 2 را با فریم فلزی، بدنه شیشه ای و طراحی مابین نسل پیشین و نسل جدید نشان می دهد. گزارش می گوید اپل می خواهد فناوری شارژ بی سیم را برای گوشی هوشمند آیفون SE 2 در نظر بگیرد. از این رو طرفداران باید انتظار داشته باشند، با مدلی ارتقاء  یافته نسبت به نسل پیشین مواجه شوند.

اپل مشخص نیست از چه مشخصه های سخت افزاری بهره می گیرد اما احتمال دارد با پردازنده A11 اپل، حافظه رم 3 گیگابایتی، دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپری در کنار صفحه نمایش 5.0 اینچی HD رو به رو باشیم.

پیش بینی می شود طی رویداد بهار اپل به این اسمارتفون اقتصادی نیز بپردازد و به شایعات پایان دهد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون SE 2 مطلع شوید .

 

آیفون SE 2 - 1

آیفون SE 2 - 2

آیفون SE 2 - 3

آیفون SE 2 - 4

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام