بر اساس گزارش UDN دوربین پشت آیفون ایکس جدید مجهز به 3 عدد لنز خواهد بود . این دوربین از طراحی لنز 6P برخوردار خواهد بود که عکس هایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل می گیرد و مهمترین تفاوت آن این است که زوم اپتیکال را از دو برابر (2X) به 5 برابر (5X) افزایش خواهد داد .

در حال حاضر آیفون ایکس از دوربین دوگانه با دو عدد لنز بهره می برد که قدرت زوم اپتیکال آن 2X می باشد اما رزولوشن آن همان 12 مگاپیکسل است .

معمولاً اپل در طراحی مجدد هر نسخه آیفون که به نسخه های S معروف می باشند دست به تغییراتی در دوربین آن می زند و همیشه دوربین آیفون نسبت به قبل پیشرفت هایی داشته است .

گوشی Huawei’s P20 Pro اولین گوشی دارای دوربین 3 گانه با 20 مگاپیکسل رزولوشن می باشد . دوربین این گوشی نیز دارای 3 عدد لنز می باشد که زوم اپتیکال آن 5 برابر است .

بنا بر بسیاری اخبار و شایعات اپل تصمیم دارد 3 آیفون جدید در سال 2018 معرفی نماید ، یکی نسخه جدید آیفون ایکس در سایز 5.7 اینچ ف دیگری آیفون ایکس پلاس در سایز 6.5 اینچ و یک آیفون اقتصادی در سایز 6.1 اینچ . باید ببینیم آیا اپل از این دوربین جدید در هر 3 آیفون استفاده خواهد کرد و یا تصمیم دیگری خواهد داشت .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس جدید مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام