یکی از اپ های محبوب و پرکاربرد اپل را می توان iTunes Movies and TV Shows دانست. این اپ پیشتر محدود به دستگاه های اپل می شد و حال سامسونگ در همکاری با کمپانی کوپرتینویی آن را به تلویزیون های هوشمند خود می آورد.

گذشته از آن تلویزیون های هوشمند سامسونگ به پشتیبانی از AirPlay2 اپل نیز می پردازند. Won-Jin Lee یکی از مدیران ارشد سامسونگ الکترونیکس اظهار داشت که کمپانی برای همکاری با رهبران صنعت فناوری بسیار خرسند است و امیدوار بوده در آینده این نوع همکاری ها بیشتر شود.
در حال حاضر کاربران بسیاری هستند که از اپ خرید و تماشای سریال و فیلم iTunes Movies and TV Shows بهره می گیرند. با اضافه شدن آن به تلویزیون های هوشمند سامسونگ کاربران به سادگی قادرند دسترسی داشته و تجربه کاربری بهتری احساس کنند.

 

AirPlay2 - samsung

البته محصولات سامسونگ نیز از طراحی باکیفیت و ویژگی های برجسته ای بهره می برند که پشتیبانی از اپ iTunes تنها یکی از آنهاست.

همچنین پس از سامسونگ ، کمپانی های سونی و LG نیز اعلام کرده اند که از دو قابلیت پشتیبانی از AirPlay2 و HomeKit در تلویزیون های هوشمند تولیدی خود در سال 2019 استفاده خواهند کرد . سونی اعلام کرده که سری های جدید Z9G ، A9G و X950G به AirPlay2 و HomeKit مجهز خواهند شد.

 

AirPlay2 - sony

AirPlay2 به شما امکان ارتباط بین آیفون ، آیپد و مک با تلویزیون را خواهد داد و شما می توانید عکس ها و فیلم ها و سایر محتویات دیوایس های اپلی خود را بر روی تلویزیون های هوشمندی که از این قابلیت برخوردارند مشاهده نمایید.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون AirPlay2 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام