شرکت اپل برای حفظ حریم خصوصی مشتریان خود همیشه تلاش کرده است تا بهترین خدمات را ارائه دهد. از این رو هیچ گاه در بحث حریم خصوصی شاهد اشتباهی از سوی این کمپانی نبودیم. حال به تازگی پیش از نمایشگاه CES 2019 این شرکت بنر تبلیغاتی را در شهر لاس وگاس نصب کرده است. بنری که در آن بیان شده ” هر چه در آیفون قرار می دهید، باقی می ماند.”

این جمله طعنه آمیز اپل به شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندرویدی بوده که به سادگی هک شده و اطلاعات کاربران نیز از دست می رود. همچنین با نزدیکی نمایشگاه CES 2019 که شرکت های بزرگی در آن حضور یافته و به نمایش جدیدترین محصولات می پردازند، این بنر از روی تصمیمی مشخص و هوشمندانه به کار گرفته شد.

اپل هیچ وقت در نمایشگاه های بین المللی از جمله CES حضوری پیدا نمی کند و همانطور که میدانید از محصولات جدید خود در رویدادهای اختصاصی منتسب به WWDC و یه رویدادهای دیگر رونمایی می کند. اما این بار اپل به طور نامحسوسی در این نمایشگاه معتبر که تمامی شرکت های بزرگ تکنولوژی و آی تی دنیا حضور دارند خود را نشان داده است.

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون CES 2019 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام